shockzz
VWC lid
Mooi om te horen dat Marijn gewoon door gaat, er zitten namelijk hele leuke producten tussen.
Ik hoop voor jullie dat het maar een succes mag worden en dat wij van mooie producten mogen genieten de komende jaren. Hopelijk wel voor mooie prijzen want sommige prijzen rijzen de pan niet uit waardoor bepaalde producten niet meer zo aantrekkelijk zijn.
Afgelopen jaar heb ik met een winkelier gesproken die mij vertelde dat die in gesprek was geweest om Marijn te verkopen. Er was hem toen verteld dat die de gehele collectie moest opnemen in zijn assortiment en toen is hij afgehaakt.
Dus ik denk dat dit het antwoord is op Dmenrapster zijn vraag die hij hierboven stelt. Waarschijnlijk zullen de winkels dus het gehele assortiment verkopen.
Dat gold vorig jaar. Nu zetten ze dit door zoals in de post van Manon uitgelegd:
Wel zullen de prijzen en de acties bij allen het zelfde zijn, en ook zal er in deze winkels verder naast het klein goed en wat pakketten van een andere importeur, geen andere importeur aanwezig zijn.