[Bezoek] Marijn Vuurwerk / Witte Tentenverhuur

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Gisteravond werd ik opgebeld door Evelien, ze heeft nieuws en wil dat graag via VWC naar buiten brengen. Wij zijn dus van harte uitgenodigd om langs te komen en bij te praten!

Wij zijn momenteel dus aan het plannen wanneer wij kunnen gaan, dit zal in mei zijn. Een vragentopic heeft nu weinig zin natuurlijk, want we weten niet wat we te horen zullen krijgen en hebben net zoveel vragen als jullie. :wink:

We horen dus snel meer, wij zijn benieuwd!!!

Ook ik ben natuurlijk ontzettend benieuwd wat ze te melden hebben..ik hoop dan natuurlijk ook dat ik bij het bezoek aanwezig kan zijn :)

Zeer benieuwd wat er ons verteld gaat worden.
We zullen het hopelijk snel mee maken.

ben benieuwd, denk in elk geval niet dat Marijn weer vrolijk doorgaat het zou natuurlijk wel zo kunnen zijn dat ze gaan fuseren of iets dergelijks.

Wilde net zeggen..
Een fusie!
en met wie??
tsja ik ben erg benieuwd!
Weet wel dat de laatste jaren (vooral afgelope en dit jaar) de vuurwerk branche onder druk staat.
Wie weet hebben ze wel een infesteerder gevonden of iets dergenlijks!
we zullen zien.
Ik ben benieuwd!

Denk dat we beter even met z'n allen kunnen wachten tot de crew op bezoek is geweest bij witte tenten. We moeten natuurlijk niet te hard van stapel lopen. En om nou te gaan speculeren of marijn-vuurwerk wel of niet door gaat heeft weinig nut!

Ik ben benieuwd wat er in dit gesprek naar voren zal komen. Maar ook kan ik mij herinneren dat er in het bericht dat werd geplaatst stond dat de crew nog een keer op bezoek ging als Evelien van marijn-vuurwerk hier nog wat over kwijt wilde.

Details zijn niet bekend bij ons verder en dat is ook niet nodig. Mocht Evelien er nog een keer wat over kwijt willen, dan zullen wij daar langsgaan, maar dat zal absoluut niet op korte termijn zijn.

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=25743

We zullen toch echt af moeten wachten!

Spannend, ben erg benieuwd. Hopelijk een doorstart of iets dergelijks, op welke manier dan ook.

Achja, wat Killerdome zegt, we zullen toch echt af moeten wachten dus dat doen we dan maar.

dit is zeker bijzonder.
want ze hebben afgelopen tijd toch te kennen geven dat ze er mee waren gestopt

Misschien hebben ze mooie nieuwe vuurwerktenten. Ik weet niet wat dat zijn maar als ik een camping had, dan wist ik het wel.

Big nieuws

Big nieuws

Hey,

Ik heb goed nieuws voor MARIJN liefhebbers,ze gaan door en je wil niet weten hoe.
Dit wordt echt spetactulair.

Ik kan jullie volgende week meer vertellen

vulpen?
Met je enkele bericht hier klink je echt heel betrouwbaar.... NOT!

Ik denk dat het nieuws is dat Bombers ermee stopt. Ik zie nergens nieuwe shows van ze opduiken namelijk.

Dat Marijn doorgaat verwacht en hoop ik zeker!

Vulpen, ik weet niet waar je deze informatie vandaan heb of op welke basis je dit heb vernomen. Wij als crew zijn uitgenodigd om bij Witte tenten op bezoek te komen.Wat de inhoud van ons bezoek is vernemen wij daar ter plaatse. Tot die tijd kunnen we speculeren omtrent de doorgang van Marijn vuurwerk. Verder sluit ik mij bij de woorden van Heartworm aan, ook ik zal blij zijn als ze doorgaan.

Hoop hierbij dat verdere speculaties omtrent Witte Tenten niet door zullen gaan en dat we gewoon afwachten totdat VWC op bezoek is geweest en jullie hiervan op de hoogte zal stellen.

Maar Marco wij freaks moeten ons gevoel kwijt! Anders kunnen julie beter,bepaalde berichten naar buiten brengen,als het concreet is. En dan bedoel ik zulke nieuwtjes,houd het speculeren ook tegen. Maar dat wil niemand lijkt me,:) Positieve kritiek,voor de verandering van mijn kant,:p

Laatst bewerkt:
Tja weet je, speculeren voorkom je toch niet. Wel is het zo dat witte tenten ons heeft gevraagd om het nieuws wat ze willen brengen naar buiten te brengen. Tot dan zal er dus niets officieel zijn en zijn we met zijn allen reuze benieuwd... :D

Wel zou ik het op prijs stellen, en ik weet zeker witte tenten ook, dat er van deze speculaties niets als waarheid wordt gezien...

:bye:

Back
Bovenaan