Bezoek aan Sky Fireworks - 29-06-2009

Ziet er tof uit! Maar begrijp ik nou dat ze nou alleen met andere collecties worden verkocht? Of dat dat veel gebeurd?:S

Nee hoor, zijn gewoon collecties die je kunt verkopen zonder andere merken erbij te hebben. :wink: Wat je wel tegen zult komen is dat er klein vuurwerk zoals rotjes, grondbloemen etc. via een andere importeur worden geregeld, dit om de hoge CE-kosten ervan te ontlopen. :wink:

Ik begin na jullie verslag steeds nieuwsgieriger te worden.
Komt er ook een mogelijkheid voor de consumenten om het vuurwerk live te zien bij een demo?
Of moeten we afwachten op de verkooppunten van Sky die misschien een demo gaan doen?

Bij de Demo van Sky rond November is iedereen welkom, onder hapje en een drankje. Datum demo en lokatie zal binnenkort vermeld worden.

Vriendelijke Groet.

Rob Fong
Sky Fireworks

Een demo van de importeur die niet alleen voor detaillisten is maar ook toegankelijk voor consumenten. Dat hoor je niet vaak.
Een mooi gebaar van Sky Fireworks.

Ik ben echt heel erg benieuwd naar de producten van Sky Fireworks. Het klinkt heel veelbelovend allemaal!
En als de labels er zo uit gaan zien als het plaatje in de openingspost, dan zijn ze geweldig :O

Bedankt voor de info jongens :)

Bedankt voor jullie leuke reacties tot dusver.
Als alle volgens plan verloopt weten we over 2 weken al meer.
Dan gaan we namelijk weer op bezoek.!!!

Ik lees in het verslag dat deze importeur gevestigd is in Weiteveen, dat is niet ver rijden voor mij.
Ook staat er dat ze volgend jaar een eigen verkooppunt willen gaan openen in Klazienaveen.
Dat zou interessant zijn, weer eens een ander verkooppunt in de omgeving.
Maar zijn er voor dit jaar al plannen voor een verkooppunt in de omgeving van Zuid-oost Drenthe...???

Verder ben ik zeer benieuwd naar de demo, ik zal de ontwikkelingen bij Sky Fireworks zeker in de gaten blijven houden.

Ik meen dat het de bedoeling is om dit jaar al met een verkoop te starten in Klazienaveen...

Ik meen dat het de bedoeling is om dit jaar al met een verkoop te starten in Klazienaveen...

Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn :D
Ik zal het goed in de gaten houden, hopelijk lukt het Sky Fireworks dit jaar al om een verkooppunt te openen in deze omgeving.

Info zit er nu snel aan te komen.
Bezoek enigszins vertraagd door drukte i.v.m. demo,s enerzijds en ook door de te late zending van de dummy,s uit China.
Heb a.u.b. nog een klein beetje geduld s.v.p.

Nu alleen nog maar weten of alles echt goed gaat komen met hen. Aangezien ze net op de hotspot van de financiële crisis beginnen. Ook hopen dat de prijzen goed uitvallen en de demo echt prachtige dingen laat zien. Geen idee waar het plaatsje ligt waar ze willen gaan vestigen, maar voorruit xD

Back
Bovenaan