t,vlinderke

Mn maat is hier wel eens geweest, dan heb je het over 2004. Daar had hij oa vlinders en een 1500Cc vandaan

De vlinders waren destijds lekker, dat kan ik mij nog wel herinneren. Voor de 1500cc betaalde hij 25 euro dacht ik, 5 euro onder de Nederlandse prijs. Heb nu niet meer informatie over Poppel, de info die ik had is dus wel verouderd.

PROMOTIES

BIG SPANISH CRACKER

3,50 EURO PAKJE

vuurwerk%20vlinderke%2023.JPG

ben hier vandaag weer eens wezen kijken. het ziet er allemaal netjes en ruim uit.nog steeds een leuk aanbod van Bonbridge, Original en nog een andere collectie. de prijzen zijn gemiddeld.
soms wat goedkoper dan in baarle en soms iets duurder.
paar voorbeeldjes
Nitraatmat 500 shots van Bonbridge, €2,50 goedkoper dan in baarle.
100000 knoopsysteem €5 goedkoper
pijlenpakket Cosmopolitan €3 goedkoper
enzo zijn nog wel een paar dingen die iets goedkoper zijn.
een stuk duurder waren bijv CORSAIR strijkers voor €25
en de Thunder Cracker Nitraat 20 stuks lagen er voor €12
al met al een leuke winkel met een man die er ook wel verstand van heeft, en zijn assortiment leuk voor elkaar heeft

Leuk assortiment ; maar spijtig dat ze geen prijzen geven ; omdat ze meer als120producten hebben zeiden ze..
En bij original gaat het wel ; ze doen er teminste moeite voor..

grtzzz:bye:

De afgelopen jaren ga ik er altijd wel ff langs om mijn collectie aan te vullen. De prijzen zijn gemiddeld en ze geven altijd wat extra mee. Vooral de Chainthunders die zij verkopen zijn van perfecte kwaliteit. Als je de auto met NL-plaat niet voor de deur wil parkeren dan kun je iets verderop bij de kerk gaan staan of juist de andere kant van de weg waar een soort buurthuis is. Moet je wel een stukje lopen...

t vlinderke ligt net over de grens in het plaatjes Poppel. Kleine zaak met net zo klein assortiment..

Kan je beter naar baarle..scheelt paar kilometer, en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer keuze gezien de hoeveelheid winkeltjes.

nou kijk maar als je naar baarle gaat staat de politie wel snel in je straatje of valt dat wel mee in de zomer?????

Ja, heel veel politie.
Ze scheuren vaak rond en staan je dan op te wachten met hun volvo undercover wagens.
:bonk:
Ze staan er niet!
Gewoon gaan met die banaan.

Thnx voor het posten Fred, het is een hele mooie aanbieding 6 x 16 schots Bonbridge cakes:)

't Vlinderke in Poppel heeft naast de aanbieding met 6 Bonbridge blokken nu een tweede aanbieding:

Vlinderke%20.com%20promo.jpg

Verder hebben ze hun openingstijden aangepast:

In november:
Iedere woensdag,donderdag,vrijdag van 10.°° tot 18.°° uur.
Zaterdag en zondag van 10.°° tot 17.°° uur.

De openingstijden van december volgen nog.

Laatst bewerkt:
ik wil hier mischien vuurwerk gaan halen en daarom ff een paar vragen
1. klopt de site een beetje van wat ze verkopen (niet dat ik bij die winkel aan kom en dat ze zeggen dat ze het niet hebben :p)
2. graag wat prijzen (knalvuurwerk)
3. zijn de pirat specials goed (goede vertraging)

ik heb nog even en vraagje:
zijn er ook een paar potten die niet al te duur zijn want ik heb niet zo'n geweldig bugdet :D

Dat wat op de site staat hebben ze in ieder geval in het assortiment. Maar lang niet altijd is alles voldoende op voorraad. Soms is iemand je voor en wordt een karton (of meer) meegenomen of laat een levering op zich wachten.

Ik ben er helaas niet recent geweest, maar je kunt altijd even bellen of mailen naar 't Vlinderke zodat je zeker weet dat je niet voor niets gaat en wat de prijzen zijn: 003214652114 of [email protected]

Maar misschien dat iemand anders er nog wel kort geleden geweest is?

Back
Bovenaan