Betaal jij alles zelf, of hoesten je vrienden/familie ook wat op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We steken allemaal flink wat geld in onze hobby. Maar krijg jij ook wel eens wat toegeschoven van de buren/vrienden of familie om de kosten wat te dekken? Laat het ons hier weten.

Betaal alles zelf. Krijg vaak wel na twaalf uur wat in de handen gedrukt als bedankje. Wordt uiteraard gewaardeerd maar daar kan je nog geen compound van halen.

Vorig jaar kreeg ik geld toegestopt van mijn buurvrouw na mijn showtje met de belofte dit jaar weer wat bij te dragen. Binnenkort maar even suggereren dat zij dit jaar ook weer een groot feest moeten geven.

Betaal altijd alles samen met mijn stookmaat. Is al jaren dat de buurt roept volgend jaar doen we een bijdrage maar ik heb zoiets laat lekker zitten.

Alles zelf, de andere mensen halen altijd een klein cakeje of blokje extra op hun eigen kosten :d

Ondanks de jaarlijkse toezeggingen na weer een mooie Oud en Nieuw betaal ik uiteindelijk alles zelf. Geeft niks, ik heb pret voor tien.
Het enige dat de anderen ophoesten is uit hun rauwe keel na te lang in de rook van mijn vuurwerk te hebben gestaan 🤣

Ik mag het altijd allemaal zelf bekostigen en dat is prima want dan kan ik ook helemaal zelf bepalen wat ik koop. Afgelopen jaar kreeg ik nog wel een leuke bijdrage in m'n handen gedrukt van een vriend en een zwager dus dat kon gelijk weer in de pot voor de collectie van dit jaar.

Sinds ik vuurwerk kan/mag kopen, moet ik het helemaal zelf doen.
Maar soms krijg ik weleens wat "gratis" vuurwerk...

Ik betaal alles zelf. Wel eens aanboden gekregen dat mensen wilden meebetalen maar vriendelijk afgewezen. Wil geen gejank over dat soort dingen

Familie.... nee me ouder geven me eerder wat geld als is niks koop :d
Vrienden is vrije bijdrage met name voor de show. Verder is het gewoon een dure hobby ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan