Betaal jij alles zelf, of hoesten je vrienden/familie ook wat op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope ,alles zelf betalen en zit al ruim op de 2000 euro (voor zover) ,vindt het ook niet erg hoor iedereen mag mee genieten ik doe het tenslotte ook vooral omdat ik het zelf (weer) leuk vindt ,ben 55 en kom uit de tijd dat we nog met volle busjes vroeg al in het jaar destijds bij het oude alpeco in maaseik heen en weer reden en (de huidige alpeco heeft niets meer te maken met de oude tijd )alles konden kopen zolang je het kon betalen ,en ben het na lange tijd weer leuk gaan vinden en dit is de enigste "hobby"die ik nog leuk vindt ,dus ondanks een eerste afsteekverbod hier gaan we gewoon voluit 😃😄😄👍👍

Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen jaar gaven wat vrienden aan, dat ik niet alleen voor de kosten op hoef te draaien.
Toen stuurde ik een tikkie voor een symbolisch bedrag en daar reageerden er 2 op.
1 betaalde hem, met als tekst: Ik heb geen idee hoeveel het kost dus hier heb je iets.
De 2e zei: Helll no!
Uiteindelijk toch nog 85,- in totaal als donatie gekregen. Toen vroegen ze: Dan haal je toch wel weer de Tournament Box voor die was bruut.
Dus als er nog iemand voor 85,- een Tournament Box kwijt wilt :p :bye:

Hoer alles zelf bekostigen.. iedereen in de groep geeft aan niks om vuurwerk te geven.. maar vervolgens wel met de neuzen voorop.. ohh laat mij deze aansteken.. ohh steek nou die aan.. ohh doe die en samen tegengelijk.. zelfs ooit gehad dat ze zelf met dozen gingen sjouwen om aan te stoken

Dit klinkt eerder als een geval van klinkers en mede klinkers verwisselen en een hoop frustratie.
Maar als je je eigen post nog steeds ziet als een volkomen normale reactie,dan zou ik toch is een adempauze nemen en een bezoek aan de pearl inplannen.

Dit klinkt eerder als een geval van klinkers en mede klinkers verwisselen en een hoop frustratie.
Maar als je je eigen post nog steeds ziet als een volkomen normale reactie,dan zou ik toch is een adempauze nemen en een bezoek aan de pearl inplannen.
Is dit een grap die ik niet snap of wat bedoel je precies? Vond het een normale post + grappige spelfout. Maar mss moet ik naar de pearl

Nou, over het algemeen betalen vrienden niet mee en betaal ik alles zelf..
Al moet ik wel zeggen, dat het soms zoveel is.. dat vrienden zeggen dat ze meebetaald hebben (en dat niet hebben gedaan).. dan blijft de hoeveelheid verkoopbaar richting partner/ouders/familie.

Ach dat zijn ook vrienden hé :biertje:

Is dit een grap die ik niet snap of wat bedoel je precies? Vond het een normale post + grappige spelfout. Maar mss moet ik naar de pearl
Het was inderdaad een spelfout.. de O en de I zitten namelijk langs elkaar op het toetsenbord van de telefoon en die zijn ook nog eens klein.
Als het echt als h#er zou zijn bedoeld zou heel de zin niet meer kloppen.
Zo.. nu is het duidelijk en is dan ook meteen de humor van af… boringg

#slap zeveren (of hoe doet de jeugd dat met die hashtag?)

Toen moesten er een paar corrigerende tikken worden uitgedeeld ? :d
Nou dat dan net niet, maar als je dan zegt nee, dat gaat niet gebeuren en pakt de doos uit handen, kijken ze je wel raar en zeggen ze hoezo het is toch nieuwjaar.
Overigens vier ik het ook niet meer met die personen

Nou dat dan net niet, maar als je dan zegt nee, dat gaat niet gebeuren en pakt de doos uit handen, kijken ze je wel raar en zeggen ze hoezo het is toch nieuwjaar.
Overigens vier ik het ook niet meer met die personen
Ja herkenbaar, je krijgt nog verwijtende blikken ook en vast de opmerking dat je toch genoeg hebt.

Ja herkenbaar, je krijgt nog verwijtende blikken ook en vast de opmerking dat je toch genoeg hebt.
Ja precies dat.. en als het dan hard waait bijvoorbeeld ze een goud bak de lucht in willen hebben.
Die wil ik bewaren zeg ik dan. Nou die gezichten!

Zoals ik het verhaaltjes las/interpreteerde,kwam t op mij nogal over alsof de schrijver erg gefrustreerd en geïrriteerd raakte tijdens het maken van dat berichtje.
En dan wel dusdanig dat er woorden werden getypt dat ik dacht,ok die is over de kook,maar om dat dan zo in een berichtje te typen gaat me wat te ver.

Vandaar die reactie van mijn kant.

Overigens,,als dat de mensen waren die bij mij te boek stonden als vriend,dan had ik daar bij de 1ste keer dat ze zoiets probeerden gelijk even op ingespeeld,helemaal als men het jaar door duidelijk maakt dat ze niks met vuurwerk hebben.
Als je niks hebt met vuurwerk,maar je wil wel aan de wandel gaan met andermans vuurwerk om dat aan te steken,dan ben je aan het verkeerde adres.

Hopelijk is e.e.a. zo verduidelijkt :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan