Betaal jij alles zelf, of hoesten je vrienden/familie ook wat op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik betaal het merendeel alleen. Als er vrienden komen dan nemen ze meestal zelf wel wat mee, 1 grote compound maar dat is ook helemaal prima.

Ik betaal alles zelf en dat is helemaal prima. Ik hoef immers ook niet aan de hobby van iemand anders bij te dragen. Wat ik wel altijd heel erg op prijs stel zijn de mensen die op 1 januari even de moeite nemen om te zeggen dat ze er weer van genoten hebben.

Alles zelf betalen is ook lekker alles zelf bepalen. Net zo fijn eigenlijk.

Hier alles zelf betalen. Vaak krijg ik na het 0:00 moment wel wat in de handen gedrukt, maar da's echt een enkeling en je kunt er nog geen compound van halen zoals Arvid al zegt. Ook geen probleem hoor, het is mijn hobby dus bekostigen we het natuurlijk zelf.

Inmiddels beide mee gemaakt dat vrienden een bijdrage deden en alles zelf betalen. Maar in beide gevallen kost het veel geld.

Toen ik wist dat ze iets gingen bijdragen heb ik tegelijkertijd het budget verhoogd😅

Meer vuurwerk of minder betalen blijkt toch een gemakkelijke keuze in dit geval.

Maar wanneer mensen iets bijdragen kan ik het zeker waarderen! Het hoeft niet maar het is wel erg netjes als je het eigenlijk ook wel heel erg leuk vindt en het graag ziet/hoort/ervaart.

Over het algemeen betaal ik alles zelf, maar ik krijg soms wel een bijdrage van mijn familie of eventuele vrienden die langskomen. :)

Ooit wel eens een keer met een groepje samen gedaan, maar dat waren allemaal geen vuurwerkliefhebbers. (vonden het wel mooi, maar niet meer dan dat) Dat was op zich wel leuk, want ik had toen zelf nog niet zo'n groot budget en dit was dus een welkome bijdrage. Maar uiteindelijk is het al gauw meer moeite dan het waard is. Helemaal als je een beetje op tijd wil bestellen i.v.m. korting.

Eddy.

Ook alles zelf betalen. Ik vraag wel altijd of ik nog iets voor iemand mee kan nemen, maar resulteert vaak in geen antwoord hahaha. Dit jaar gelukkig dat mijn ouders komen en dat ik voor hun 1 pot mag uitzoeken.

Vorig jaar vroegen vriendin of ik een open tikkie in de groepsapp kon sturen, toen hebben ze allemaal wel wat overgemaakt, maar het grootste gedeelte betaal ik nog altijd zelf

Dit jaar met 2 buurmannen, zij leggen geld in, geven aan wat ze mooi vinden. Ik zoek uit en koop. Perfect geregeld.

Koop en betaal altijd zelf. Dan bepaal ik tenminste ook wat er gehaald wordt. Soms krijg je hier en daar wel een bijdrage maar das meestal geen vet pot ;)

Betaal t zelf,en kies zelf uit.
Doen wat mede kruitsnuivers en vrienden ook,dus dan heb als je samen O&N viert ,een leuke collectie staan in de gang bij iemand 😂

Wel eens een voorstel gehoord van de buren om wat bij te leggen, in alle enthousiasme na het 12u project. Maar dat is snel vergeten, en snap ik ook. Ik betaal het toch wel, zelf bepalen en afsteken. Zou het niet anders willen. Alleen als iemand zelf ook iets wilt meenemen, dat is natuurlijk altijd leuk. Samen genieten.

Altijd alles zelf, wel een financiele vuurwerk donatie voor mijn verjaardag gekregen.
Zo kom ik toch op mijn voorgenomen budget uit (tenzij mijn skelet het alsnog laat afweten …. Wat geeneens een vraag is, vrees ik)

Zelf uiteraard. En mn kids willen heel graag stoken maar vinden t zelf lastig om er geld aan uit te geven haha. Dus daar halen we ook nog wat voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan