Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wederom dank Gizmo voor je heldere uitleg.. volgens mij ben je zelf ook Kamerlid,je bent volledig op de hoogte zo lijkt het..![]()
nou toch wat goeds eruit gekomen.
verkoop verminderen naar 1 dag is verworpen en het verbieden van siervuurwerk die gevaar kan vormen voor hulpdiensten ook!
mooi!
607, wat bedoelen ze met aangehouden? Want dat is eigenlijk de belangrijkste..
HOe bedoel je, dat single shots f2/f3, pijlen en knalvuurwerk eruit gaan was al rondMaar wat gaat er nou concreet veranderen? Ik lees uit de moties verder niks over categorieën of soorten?
HOe bedoel je, dat single shots f2/f3, pijlen en knalvuurwerk eruit gaan was al rond
28684-606 Motie d.d. 5 februari 2020 - S.J.F. van der Graaf, Tweede Kamerlid
Motie van de leden Van der Graaf en Van der Staaij over de mogelijkheden voor gemeenten om het afsteken van vuurwerk enkel in georganiseerd verband toe te staan
Aangenomen
dit is toch effectief een verbod ofniet?
Maar wat gaat er nou concreet veranderen? Ik lees uit de moties verder niks over categorieën of soorten?
28684-606 Motie d.d. 5 februari 2020 - S.J.F. van der Graaf, Tweede Kamerlid
Motie van de leden Van der Graaf en Van der Staaij over de mogelijkheden voor gemeenten om het afsteken van vuurwerk enkel in georganiseerd verband toe te staan
Aangenomen
dit is toch effectief een verbod ofniet?