VVD is ook rechts evenals SGP, CDA is centrum recht.Wat een opluchting! Fijn te lezen dat het allemaal goed komt. Alleen nog 1 klein detail: er zijn naast de FVD en PVV geen andere rechtse partijen meer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
VVD is ook rechts evenals SGP, CDA is centrum recht.Wat een opluchting! Fijn te lezen dat het allemaal goed komt. Alleen nog 1 klein detail: er zijn naast de FVD en PVV geen andere rechtse partijen meer.
Amsterdam nu ook een totaalverbod en ik heb in vele gemeenten initiatieven gezien om te komen tot een totaalverbod. Niet maar een paar...Begrijp me niet verkeerd, elke gemeente die dit als voornemen heeft is er natuurlijk 1 teveel, maar het woord "massaal" dat jij gebruikt suggereert dat een heel groot deel van de gemeentes dit gaat doen. Er zijn op dit moment 355 gemeentes in NL dus vertel: welke gemeentes zijn dat dan allemaal?
Ik kom niet verder dan 2 die er officieel stappen in hebben gezet (maar waar het nog niet officieel bekrachtigd is) en een paar die het serieus overwegen. Dat zijn er geen tientallen, laat staan honderden. Laten we vooral niet doen waar wijzelf zo'n hekel aan hebben bij de media en ons wel aan de feiten houden! Voor je het weet gaat iedereen roepen dat dit massaal gebeurd en dat moeten we niet willen!!
Dan rest ons nog maar één ding en dat is 'burgerlijke ongehoorzaamheid!'
VVD is ook rechts evenals SGP, CDA is centrum recht.
SGP is zeker niet rechts eerder links en CDA is noch rechts noch links.
Net als het lndelijk verbod:het voornemen id er overduidelijk, maar de regels staan vooralsnog niet op papier. Als er tegen geprocedeerd gaat worden, kan het nog wel eens even duren..Amsterdam nu ook een totaalverbod en ik heb in vele gemeenten initiatieven gezien om te komen tot een totaalverbod. Niet maar een paar...
Wordt interessant morgen...
Men kan onverhoopt met 1 pennenstreek bijv het aantal verkoopdagen naar 1 terug brengen, als motie "28 684, nr. 601" het redt
Om over de moties van die maffe Van Der Staaij nog maar te zwijgen...
Tsja ik denk dat we er gewoon aan moeten geloven dat vuurwerk steeds verder zal worden ingeperkt totdat het totaalverbod er is.
Jammer, maar het is helaas toch de wens van de meerderheid van ons land.
Al hoop ik stiekem wel dat mensen het vuurwerk toch gaan missen als het zover is![]()
Hoe kom je daar nou bij?
Door dit soort berichten: https://www.ad.nl/binnenland/ruime-meerderheid-nederlanders-wil-totaalverbod-op-vuurwerk~a28912b9/
Al zegt de poll onder het bericht gelukkig wel exact het tegenovergestelde!
Nee lijkt mij ook vrij onmogelijk en ongewenst in die zin. Maar de motie staat gewoon bij de stemmingen, dus lijkt erop dat ze er alsnog over gaan stemmen, dacht ik.Die motie was volgens mij verworpen door de minister van veiligheid, ze gaf aan dat het om logistieke redenen niet ging lukken dus zie het niet snel gebeuren
Die motie was volgens mij verworpen door de minister van veiligheid, ze gaf aan dat het om logistieke redenen niet ging lukken dus zie het niet snel gebeuren