[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze vandaag telefonisch gesproken. De freak site zal binnenkort sluiten en dit jaar zal alleen de reguliere site open blijven. Ze stoppen niet voorgoed met de freaksite, deze zal volgend jaar weer actief zijn.

Wordt dit nog officieel bevestigd ? Wil eigenlijk wel wat bestellen, maar als ze daarna dicht gaan, ga ik er niet helemaal voor naar Leeuwarden ....

Ik heb gisteren ook nog een bestelling gedaan en ga ervan uit dat alles netjes klaar staat op 28 december.

Daar ga ik ook zeker wel van uit, maar ik wil nu wat bestellen en dan eventueel later ook nog wat. Als de site dichtgaat dan laat ik het er bij waarschijnlijk ....

Elke keer als dit topic omhoog komt hoop ik dat er weer leven in de brouwerij komt. :p

Sterkte Gerrit, hoop dat het niks ernstigs is!

Allereerst beterschap en sterkte voor Gerrit!

Ik maak me wel enigzins zorgen aangaande mn bestelling, de informatie die we krijgen is nihil, nu snap ik dat zijn woord voor sommigen genoeg is maar dat is voor mij niet het geval. Als het om geld gaat lopen zaken nou eenmaal anders dan wat men verwacht. Het zou voor alle partijen het beste zijn als men transparant is en iets meer zou delen dan men nu doet. Ik ben niet uit op onrust of drama. Maak me enkel zorgen over ONS zwaarverdiende geld.

Allereerst beterschap en sterkte voor Gerrit!

Ik maak me wel enigzins zorgen aangaande mn bestelling, de informatie die we krijgen is nihil, nu snap ik dat zijn woord voor sommigen genoeg is maar dat is voor mij niet het geval. Als het om geld gaat lopen zaken nou eenmaal anders dan wat men verwacht. Het zou voor alle partijen het beste zijn als men transparant is en iets meer zou delen dan men nu doet. Ik ben niet uit op onrust of drama. Maak me enkel zorgen over ONS zwaarverdiende geld.

Hallo,

Zoals eerder aangegeven alles wat wij aanbieden is bij ons in de bunkers.
Vanaf heden ga ik mij weer een beetje meer met vuurwerk bezig houden.Zoals een aantal bekenden weten heb ik in het ziekenhuis gelegen, ben nu weer thuis.
Wat ik verder dit jaar met de freaksite ga doen weet ik nog niet. Dus wat ik normaal doe eind september begin oktober een grote update op de site, is nu nog niets over bekend.
Een aantal mensen heb ik gisteren en vandaag al per app het een en ander gestuurd.
Verder iedereen die mij beterschap per telefoon,app,sms en mail hebben gestuurd DANK JULLIE WEL.

Gerrit

Goed weer van je te horen Gerrit.
Sorry voor de aanname van mijn kant in eerdere berichten.
Hopenlijk knap je weer verder op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan