Stond je op de mosselweg of aan de kant van de strandgaperweg?Vorige keer vanaf de achterliggende weg aardig zicht gehad, maar de waaiers toonden zich niet/nauwelijks. Dus ben wel benieuwd naar de voorkant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stond je op de mosselweg of aan de kant van de strandgaperweg?Vorige keer vanaf de achterliggende weg aardig zicht gehad, maar de waaiers toonden zich niet/nauwelijks. Dus ben wel benieuwd naar de voorkant.
Ik doe je ff een pb voordat we erg offtopic gaan.Stond je op de mosselweg of aan de kant van de strandgaperweg?
Parkeerplaats hoort bij de locatie. Ook buiten zit je met het maximaal aantal personen wat i.v.m. Corona kan en mag bij een evenement.
tja daar heb je wel gelijk in (helaas)Klopt, dit is inderdaad priveterrein. En we moeten Rubro + Mania ook niet in de problemen gaan brengen door daar te gasn verzamelen. Bij Magnum kwam er ook al politie naar het parkeerterrein, ze zijn gewoon erg scherp met controles en de consequenties voor Rubro / Mania zijn bij een eventuele overtreding groot. Voor het geringste kunnen ze zo'n evenement / bijeenkomst afblazen.
Nog erger zelfs...je mag maar tot een x aantal personen iets organiseren. Daarboven dien je een hele vergunnig etc aan te vragen, beveiligers in te huren etc etc...iets wat flink in de papieren loopt, plus de kans dat men alles vanuit de gemeente/provincie gaat afkeuren en er dus helemaal geen demo zal zijn. Dat wil je ook niet echt..Ja maar volgens mij geldt nog steeds dat evenementen maar een x aantal bezoekers mogen hebben, afstand of niet.
Waar ga jij staan ben nog aan het kijken wat de beste plek isHotel is al geboekt. En ergens buiten het privé terrein mag ik gewoon kijken. Ff twee avonden vuurwerk man... Nu alleen maar werken en naar huis/vrienden/familie.
Als er nog iemand gaat en een biertje wilt doen pm maar ofzo.
Dat vraag ik me ook af... er zou iets komen wat de transbomber misschien wel kon overtreffen?Zit hier dan ook de “opvolger van de Transbomber” bij??