[Besloten] Importeursdemo Rubro Vuurwerk 10 - september - 2020

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Stad/dorp:Online
Datum: 10-9-2020
Tijdstip: 21:30
Bijzonderheden: BESLOTEN DEMO

Beste Vuurwerkcrew leden,

Helaas moeten wij jullie minder leuk nieuws brengen op deze vrijdag middag.
Wij moeten jullie mededelen dat de Rubro demo van 10 september aanstaande, helaas niet meer toegankelijk zal zijn voor consumenten.

Wij mogen namelijk maar een vastgesteld aantal dealers toelaten die we van te voren moeten registreren.
Wel zullen er live-streams zijn op verschillende kanalen, om de show alsnog te kunnen volgen. Maar helaas op een andere manier dan wat wij gehoopt hadden.

Namens Rubro Vuurwerk, onze excuses!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nice! Eindje rijden, maar ik snak zo naar een demo dat ik er zomaar eens bij kan zijn.

Just curious: waarom een uur voor aanvang aanwezig zijn? Ivm corona maatregelen of heeft het een andere reden?

Tis voor mij ook 100km tuffen maar ik ga zeker proberen erbij te zijn. Fijn dat het doorgaat :applause:

Dit heeft er inderdaad mee te maken dat ze mensen niet langer dan een uur van te voren op het terrein willen ivm Corona.

Deze staat genoteerd! Ik kan wel wat vuurwerk gebruiken :) Ik ben benieuwd wat er aan productie al binnen is en geschoten gaat worden. Aan het verslag te lezen, zou echt productie schieten mogelijk moeten zijn.

Zo, geweldig nieuws is dit zeg. Ik snak er echt naar, een avond vol met vuurwerk. Voor de niet aanwezigen: ik ga proberen te streamen namens Vuurwerkcrew, maar de ervaring leert wel dat de verbinding in Biddinghuizen niet optimaal is...

Heel nice, voor het eerst in jaren dat ik hierbij aanwezig kan zijn.

Vraag mij wel af of er een maximum aantal is gesteld aan het aantal bezoekers i.v.m. corona?
Wellicht dat iemand van Rubro of de moderators hier meer over weet

Zo, geweldig nieuws is dit zeg. Ik snak er echt naar, een avond vol met vuurwerk. Voor de niet aanwezigen: ik ga proberen te streamen namens Vuurwerkcrew, maar de ervaring leert wel dat de verbinding in Biddinghuizen niet optimaal is...

5G is toch al geactiveerd? :p

Helaas moet ik de volgende ochtend vroeg werken. Met terugreis ingerekend wordt het voor mij te laat om deel te nemen.
Hoop op een leuke livestream of filmpjes die ik achteraf kan bezichtigen.
Ben benieuwd maar het nieuwe assortiment

Back
Bovenaan