PyroRJ
VWC lid
Nou heel geloofwaardig komt het allemaal niet over nee....en als het wel allemaal productie is zit er genoeg afkeur tussenZo erg joh?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou heel geloofwaardig komt het allemaal niet over nee....en als het wel allemaal productie is zit er genoeg afkeur tussenZo erg joh?
Ja wat ik zag leek het net f4.Zo erg joh?
Heb wel genoten van de gezelligheid, het seizoen is weer begonnen!
Nee ik was er niet, vanuit de bank bekeken. Volgende week bij Magnum wel aanwezig.Jij was er toch? Heerlijk vuurwerk heb je gezien.. wij vanaf de stream maar toch. Zag er goed uit.
Lekker die finale!
Heb hem aan laten staan maar meer vanwege commentaar van die omroeper. Gezellige vent![]()
Hij was trouwens ook naar Arizona op vakantie geweest"Mn vrouw zegt dat ook altijd" (bij de zin hoe grote hoe beter), mooie vent
Nope, helaas niet :( schietlijst staat bij de eerste berichten in dit topic.Was de Event Sky Candy ook geschoten?
Ik denk dat Rubro fantastische producten maakt, ook in de straat. Een Hardcore Helium of Blitz Bomber hoort gewoon bij de top van Nederland wat mij betreft. Gisteren hebben we alleen naar 19 samples gekeken (of was Transbomber productie? Maar dan wel per 2), wat het heel moeilijk maakt de krenten uit de pap te halen. Wat gisteren geschoten is krijg je sowieso niet allemaal zo in de straat. Aan ons/jou de opdracht wel die ene krent eruit te vissen, zodat wij de volgende Blitzbomber of Hardcore Helium in de straat hebben. Ik wacht op winkeliersdemo's voor ik een keuze maakt.Dus als ik het goed begrijp is het niet verstandig om Rubro producten die nieuw op de markt zijn dit jaar aan te schaffen. Gewoon weg omdat de gok te groot is?