Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
- Je mag de videos en\of fotos niet commercieel gebruiken
- Fotos en videos die je online publiceer daar moet Pyromuzikale en het webadres in vermeld staan.
- Videos mogen op je eigen website, youtube, vimeo enz gezet worden. Echter alleen in SD kwaliteit (max 768pixels). Ik vraag me wel ernstig af hoe ze dat in godsnaam willen controleren, en handhaven. Want tegenwoordig filmt iedereen zowat in HD.
- Fotos mogen ook op je website gezet worden en op fotos sites zoals Flikr. Maximum 640 pixels. Ook hier vraag ik me af hoe ga je dat controleren en handhaven.
Ze beweren op de website dat ze een speciaal bedrijf in de arm hebben genomen die dit gaat controleren en ze desgevraagd vervolgen.. Ik vraag me af of dit ook daadwerkelijk gebeurd.. Aangezien er talloze fotos en videos van dit evenement gemaakt zullen worden. om nog maar te zwijgen van mensen die uit eht buitenland komen. en die zullen beslist niet allemaal op de hoogte zijn van dit. en zullen fotos en videos gewoon in hun volle glorie online planten.
Ik zelf zet gewoon mijn videos en Gerdo zn fotos online in de kwaliteit die je van ons gewend bent.
Nee dat is dus geen waar. met het betalen van Entree ga je automatisch akkoord met hun voorwaarden. Ook kan een vuurwerk gezien worden als een auteursrechtelijk beschermd iets. Het is immers een kunstvorm, en valt daarmee als men wil onder de auteursrechten wet.
Heeft dan ook niks met de privacy wetgevingen te maken.
Dat zeg ik zelf ook RedBaron...met vermelding van de website op foto's en films ben ik ook akkoord. Daar gaan inderdaad auteursrechten mee te pas.
Maar niemand kan mij opleggen in welke kwaliteit ik iets op mijn eigen webspace plaats, toch?
Ik zelf zet alles gewoon in de kwaliteit op onze website zoals je dat van ons gewend ben. Ook ik zie totaal geen gat in dit verhaal. maar ondanks dat.. tsja.. wie weet klagen ze wel echt iemand aan .. weet jij veel...
... Groot spraak kan het natuurlijk óók zijn van de organisatie.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat ze een vuurwerkbedrijf kunnen aanklagen die het wil gebruiken voor commerciële activiteiten of een concurrerend festival om mooie sier mee te maken.
Gekkenwerk dit!
Als ik het goed begrijp dus 6x 24'' in berlijn?
Word genieten dit mensen, heb er super veel zin in![]()
Gekkenwerk dit!
Als ik het goed begrijp dus 6x 24'' in berlijn?
Word genieten dit mensen, heb er super veel zin in![]()
about 40 gigantic "fire flowers" (= "Hanabi" in Japanese) will be shot