Berlijn - Pyro Musikale

40 gigantische bommen zullen de lucht in worden geschoten met een maximum kaliber van 600mm (24inch)

daar staat het:D

Hij bedoeld het kan er ook mindere zijn of zelfs 1 :wink:

Kunnen net zo goed andere inches zijn.

Want er staat met een max. kaliber van 600MM dus dat betekend niet dat alle 40 de bommen 600MM zijn.

Hij bedoeld het kan er ook mindere zijn of zelfs 1 :wink:

Kunnen net zo goed andere inches zijn.

Want er staat met een max. kaliber van 600MM dus dat betekend niet dat alle 40 de bommen 600MM zijn.

je hebt gelijk haha maargoed als je ziet hoe groot het vliegveld is,dan zie je dat ze echt volop ruimte hebben,maar we zullen zien,ik ben er iig zeker bij:D ookal is het er maar 1,die zie je niet iedere dag!

Ah, dat is wel een klein beetje jammer.
Ik las ook eerst 40x 24 inch :D
Haha, waar het hart vol van is zullen we maar zeggen.

Hoe dan ook, een niet te missen spektakel!

Ik ga waarschijnlijk met 2 vrienden, we nemen een hotel voor 4 personen met 2 slaapkamers waarschijnlijk, is er iemand die er ook heen wil die ik ken en weet niemand die er mee wilt kan met ons mee dus als die wilt.

Anders hebben we een hotel voor 4 personen en zijn we met zijn 3en, nog tijd zat dus ik hoor het wel en anders weet ik vast nog wel iemand die mee gaat.

Zo het hotel is geboekt, op loopafstand van het vuurwerk.

Was met de kaarten bezig maar op de laatste pagina moet ik Bankleitzahl invullen maar zou niet weten wat dat is, heb alles al geprobeert IBAN enz maar kom er niet uit, iemand enig idee?

Groeten Roel.

Kaarten zijn ook besteld, 3 dagen combi ticket " pyro fan ''

Heb er zin in.

Oja Monsterking, kijk eens goed rond naar hotels daar rond dat vliegveld, zijn er veel die ook 3 persoonskamers hebben.
Wij hebben ook een 3 persoons kamer in het Transit hotel 1 km van het vliegveld.

Zo net de kaarten netjes thuisgestuurd gekregen, ziet er allemaal goed uit met ieder z'n eigen naam op het kaartje.

6666.JPG

Mekkie is hier zeker aanwezig !!
We gaan een 5 sterren hotel boeken in de buurt van Cottbus , lekker rustig , beetje karten (er is daar een kartbaan in de nabijheid):)
Tussentijds een bezoekje brengen aan Jorge:)
Binnen een half uurtje (alleen maar autobahn)zijn we op Tempelhof vanuit het hotel....:wink:

Heb er nu al zin an.
Best wishes:bye:
Mek

kaarten zijn hier ook besteld!

Vliegticket is geboekt via Ryanair.. 160 euro voor 2 personen retour! Qua hotel weet ik het nog niet :D dat boeken we tegen die tijd wel!

Kheb er iig zin in! Maar eerst Fallas!

Pyromusikale Berlijn

Pyromusikale Berlijn

Zo vandaag de kaarten via de post ontvangen! Hotel is geboekt.. Hotel Alt Tempelhof erg dichtbij! Zin in!!

Leusden aanwezig!

Leusden aanwezig!

Wij gaan met 11 man uit Leusden...

Kaartjes zijn besteld en hotel is al geboekt!

Hell Yeah! :p

thnx! vuurwerkcrew voor het verstekken van de info!

En jawel Mek en Thunderlizzard zijn ook van de partij.
5 sterren hotel geboekt in Spreewald ,klein uurtje rijden naar Berlijn.
Kartbaan in de nabijheid van het hotel....uitje naar Jorge, 2 uurtjes rijden....komt helemaal goed:)

Cheers:bye:
mek

omg een hele nederlandse vuurwerkfreaks invasie !

Ik ben er ook bij en zit 2 dagen samen met mijn vrouw in blok H, Hotel geboekt 200 meter lopen naar de ingang van de vluchthaven.

Tickets zijn besteld en betaald! :)
Hopelijk komen ze vlot binnen.

Appartement is ook geregeld, perfect op loopafstand van Tempelhof, ideaal!
Dus zonder Bob naar de shows :D

Back
Bovenaan