Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb die pyro-fan 3 dagenkaart voor staanplaats.
Tis mij het geld extra niet waard om te kunnen zitten.
Ga wel op de grond zitten als ik het niet meer trek
Bovendien loop ik graag wat heen en weer... je bent er de hele avond lang.
Exact! Dat komt altijd wel goed.die staanplaats tover ik dmv een visstoel o.i.d. om tot een zitplaats als ik dat wil!
Zo zo, lijkt wel alsof het in Nederland is... zoveel is er verboden.4.
Ausdrücklich verboten ist das Mitbringen von Behältnissen aus Glas (z.B. Flaschen), Dosen, Gegenständen, die sich als Wurfgeschosse eignen oder die eine Größe haben, die zu Behinderungen anderer Besucher führen kann sowie Sitzgelegenheiten aller Art, insbesondere von Stühlen, Klappstühlen, Hockern, Dreibein-Hockern, Nothockern (oft in Baueinheit mit Regenschirmen), Bänken, sowie das Mitbringen von Picknickkörben, Kühletaschen etc.
Gleiches gilt für das Mitbringen von Speisen und Getränken sowie deren Verzehr.
Ebenfalls untersagt ist das Mitbringen von Tieren sowie das Mitbringen pyrotechnischer Gegenstände, Fackeln, Wunderkerzen, Waffen und ähnlichen gefährlichen Gegenständen.
Das Veranstaltungs- oder Kontrollpersonal ist berechtigt, entsprechende Gegenstände während der Veranstaltung in Verwahrung zu nehmen oder einen Verweis vom Veranstaltungsgelände auszusprechen.
Helaas voor mij.. ik kan er niet bij zijn maar heb wel 2 x het pyrofan arrangement liggen en betaald.
Als iemand interesse heeft PM me...
dus 3 dagen staanplaats voor 2 personen.
P.S. Er staat een naam op, ik heb nagevraagd en per email bevestigd gekregen dat dit niks uitmaakt, je kan dus zo naar binnen.
Advertentie Marktplaats 23-03-2009
Hallo, ik heb 4 kaarten voor 9,10 en 11 juli voor groots vuurwerk in berlijn
max kaliber is 24 inch,dat zie je normaal alleen in china of japan, nu eenmalig in berlijn
voor info kijk maar op pyromusikale.de
de kaarten waren ong 30 euro per stuk ,maar voor 300 euro in totaal doe ik ze wel weg, dus 4x25 euro per dag= 300 euro voor 3 dagen
hotel had ik ook al geboekt, als daar interesse in is die is voor 200 euro voor 3 dagen voor 4 personen
Als je interesse heb mail me dan maar
http://link.marktplaats.nl/239297465