Bericht van Evelien / Witte Tentenverhuur 04-01-2012

Controle op de fabrieken/agenten zul je altijd moeten blijven doen,ook al koop je er al jaren.Je koopt namelijk van een agent,en deze legt jou order ook weer bij een fabriek neer.

Controle op de fabrieken/agenten zul je altijd moeten blijven doen,ook al koop je er al jaren.Je koopt namelijk van een agent,en deze legt jou order ook weer bij een fabriek neer.
Je kan toch rechtstreeks met de fabriek zaken doen, hoef je geen makelaars/agent voor te hebben. Dat is pure onzin.

Je kan toch rechtstreeks met de fabriek zaken doen, hoef je geen makelaars/agent voor te hebben. Dat is pure onzin.

Oja.....ik denk van niet je kunt niet rechtstreeks bij een fabriek je order neerleggen.....als je het kunt wens ik je heel veel succes...de fabrieken doen vaak alléén de productie's maar niet de verkoop.
In de meeste fabrieken kunnen ze géén woord engels,dan gaan jij maar eens uitleggen wat je wilt.

Niets tegen Evelien ofzo, maar als ze zegt dat ze Jaloers dit jaar beter vind als de vorige versie, dan snapt ze er werkelijk helemaal niets van. En ja, daar raak ik behoorlijk gepikeerd van. En nee, dat heeft niets met smaken verschillen te maken.

Dat ligt eraan ronny.
als je de weg kent, dan koop je rechtstreeks, en helemaal makkelijk als je de taal spreekt. Zaken doen met een chinees is erg moeilijk....alles kan, maar als puntje bij paaltje komt... dus m.a.w. je moet ze STRAK houden, en dan kan je krijgen wat je wilt....
BTW, beste wensen nog :)

Ik vind het goed dat Evelien zo open is naar het forum om alles duidelijk te maken over de tegenvallende producten.

Wat ik dan wel weer een stuk minder vind is dat er weer een aantal mensen persoonlijk commentaar moeten gaan leveren over bombers/Nancy. Het zal best dat er onderling wat irritaties zijn, maar om dit dan via VWC duidelijk te gaan maken (in een topic waar het daar helemaal niet over gaat) vind ik persoonlijk niet echt nodig.

Verder iedereen natuurlijk de beste wensen!

Jaloers was inderdaad anders, maar ik vond hem nog steeds top! Van mij mag hij zo blijven. De boeketten waren inderdaad veel groter dan verwacht :)

En Ram, tja jammer dat die is afgekeurd. Hopelijk volgend jaar :)

Dat ligt eraan ronny.
als je de weg kent, dan koop je rechtstreeks, en helemaal makkelijk als je de taal spreekt. Zaken doen met een chinees is erg moeilijk....alles kan, maar als puntje bij paaltje komt... dus m.a.w. je moet ze STRAK houden, en dan kan je krijgen wat je wilt....

Hallo Rob,

Jij weet zelf hoe lastig het is,je kunt namelijk niet elke dag bij de productie zijn.Het is ook een kwestie van vertrouwen de tijd van
"doe mij die maar" is wel geweest.
Je moet telkens blijven aangeven wat je wensen zijn en zodra de productie is gestart foto's sturen en met een filmpje.
En de gehele CE keuring is ook super voor de NL importeurs,als de producten niet oke zijn,worden niet verscheept.

Ook nog de beste wensen.

Ik vind het goed dat Evelien zo open is naar het forum om alles duidelijk te maken over de tegenvallende producten.

Wat ik dan wel weer een stuk minder vind is dat er weer een aantal mensen persoonlijk commentaar moeten gaan leveren over bombers/Nancy. Het zal best dat er onderling wat irritaties zijn, maar om dit dan via VWC duidelijk te gaan maken (in een topic waar het daar helemaal niet over gaat) vind ik persoonlijk niet echt nodig.

Verder iedereen natuurlijk de beste wensen!

Ik zeg niks meer...anders mot er weer zo'n truttig topic geopend worden dat de sfeer weer ***** is en dat iedereen het met elkaar eens moet zijn....dus als pietje zegt dat het A is, mag je niet zeggen dat het B is.
Daarbij haalt Evelien er toch bij dat ze 24 inch gaat schieten...oftwel Bombers.

Dat ligt eraan ronny.

Haahah dat zegt een Chinees. (bedoel ik goed)
Beste wensen Rob
Btw weten jullie dat Ruud Chinees spreek??
Gr Wim.
Rubro Vuurwerk Nederland

Laatst bewerkt:
Woede was inderdaad stukken beter dit jaar het goud bleef ook langer hangen naar mijn mening.

Jaloers was helaas wel stukken minder. 2 jaar geleden was het echt WOUW nu was het Goed maar kan beter.

Vette Marja had ik 2 oude versies van genomen alleen nooit bij mijn bestelling in gedaan dus die staan nog bij Harten 4 haha.

Ben blij dat waarschijnlijk toch de binkies en hoogmoed erin blijven want dat zijn toch echt jullie toppertjes hoor :).

Van de 24 inch wist ik al een tijdje en ik vind alleen maar top dat jullie het gaan doen. Dat is toch iets wat jullie uniek maakt. Ikzelf zal er denk ik ook wel bij zijn haha.

Bedankt voor je bericht, maar voornamelijk voor je openheid. Ik vind persoonlijk dat meer importeurs dat moeten doen en duidelijkheid richting ons moeten geven omtrent (veranderen) van producten!!

Maar zeer goed nieuws dat hopelijk de binkie en hoogmoed erin blijven, nu weer naar de oude prijs terug he ;)

Waarom waren jullie eigenlijk overgestapt naar een andere fabriek?

Goede reactie van Evelien. Beter laat dan nooit.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe Vetjes, want die zal er vast ook niet beter op zijn geworden.
Evelien, Please go back to Hefung!

Fijn, zo'n eerlijk en open verslag over de stand van zaken.

Als ik zo de verslagen over de nieuwe Jaloers hoor, waar ik vorig jaar verliefd op werd, dan zeg ik; terug naar de ouwe fabriek. Die pot staat en valt bij de strakheid van de lancering, de dikte fluiten en zoemen van de tails. De grootte van de boeketten zal me dan worst zijn, als die heldere kleuren er maar in zitten. Eventueel kun je die ouwe fabriek vragen, en gaan rekenen, of er nog 0,1gr burstflash bij de boektten kan? In ieder geval die wel weer bij de ouwe fabriek, want ook al is de kans klein dat ik 'm weer krijg, ik wil dat dat kunstwerk op die manier op de markt is zoals zij hoort en zo andere mensen voor haar wint, ondanks de prijs.

Moeilijk zaken doen, met die Chinezen, maar waarom een andere fabriek proberen wanneer de oude puike producten levert? Mijn water geeft mij dan het gevoel dat daar financiële redenen achter zitten, wat misschien met de verhoogde kosten van allerlei kanten nog best 'ns begrijpelijk kan zijn. Het hoofd moet boven water gehouden worden, maar m.i. hoort de pyrofilie boven de monetaire kant te gaan. Zegt een liefhebber die niet de problemen van een bedrijf heeft :wink:

Ik zou zeggen; terug naar de oude fabriek met alles... Maar heeft die nieuwe fabriek niet bepaalde kwaliteiten die de oude niet heeft waar je gebruik van kunt maken? Iets waar zij juist weer in uitblinken waar je nieuwe producten kunt laten maken? Als bv. de boeketten van Woede groter waren en langer bleven hangen, is dit dan de fabriek om een nieuwe lyrisch goeie goudcake te bakken bv? Misschien dat dan het herkenbare Marijn-plaatje opeens breder wordt getrokken, en er een iets ander soort stijl producten uit voortkomt die een aanvulling zijn op het huidige assortiment en juist een extra richting voor groei? Maar geen oude succesformules gaan lopen wijzigen, zelden dat dat positief uitpakt.

Back
Bovenaan