Pyroboy26
VWC lid
Ik heb schijnbaar iets gemist, ik begrijp het niet zo.nee iemand die haar papieren bij een pakje boter heeft gekregen....
kostte het veel om 20 shows af te laten tekenen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb schijnbaar iets gemist, ik begrijp het niet zo.nee iemand die haar papieren bij een pakje boter heeft gekregen....
kostte het veel om 20 shows af te laten tekenen ?
Je kan toch rechtstreeks met de fabriek zaken doen, hoef je geen makelaars/agent voor te hebben. Dat is pure onzin.Controle op de fabrieken/agenten zul je altijd moeten blijven doen,ook al koop je er al jaren.Je koopt namelijk van een agent,en deze legt jou order ook weer bij een fabriek neer.
Je kan toch rechtstreeks met de fabriek zaken doen, hoef je geen makelaars/agent voor te hebben. Dat is pure onzin.
Dat is wat ze met hun eerdere fabriek wel deden, in Liuyang werkt dat (dit keer) anders en inderdaad via een agent.
Je kan toch rechtstreeks met de fabriek zaken doen, hoef je geen makelaars/agent voor te hebben. Dat is pure onzin.
Dat ligt eraan ronny.
als je de weg kent, dan koop je rechtstreeks, en helemaal makkelijk als je de taal spreekt. Zaken doen met een chinees is erg moeilijk....alles kan, maar als puntje bij paaltje komt... dus m.a.w. je moet ze STRAK houden, en dan kan je krijgen wat je wilt....
BTW, beste wensen nog
Ik vind het goed dat Evelien zo open is naar het forum om alles duidelijk te maken over de tegenvallende producten.
Wat ik dan wel weer een stuk minder vind is dat er weer een aantal mensen persoonlijk commentaar moeten gaan leveren over bombers/Nancy. Het zal best dat er onderling wat irritaties zijn, maar om dit dan via VWC duidelijk te gaan maken (in een topic waar het daar helemaal niet over gaat) vind ik persoonlijk niet echt nodig.
Verder iedereen natuurlijk de beste wensen!
Dat ligt eraan ronny.
als je de weg kent, dan koop je rechtstreeks, en helemaal makkelijk als je de taal spreekt. Zaken doen met een chinees is erg moeilijk....alles kan, maar als puntje bij paaltje komt... dus m.a.w. je moet ze STRAK houden, en dan kan je krijgen wat je wilt....
BTW, beste wensen nog