Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik bij jouw beeldmateriaal erg sfeervol vind dat is het nonstop doorfilmen en zo ook alle commentaar meekrijgen van de mensen eromheen. Als freak/besteller weet je toch vaak wat komen gaat en de mensen die staan te kijken niet. Dit zijn dus echt de ongefilterde reacties. Ook locatie doet erg veel. Gewoon in de straat geeft veel meer sfeer dan een industrieterrein, ook omdat (bijna) iedereen het in de straat afsteekt en je zo een goede impressie krijgt van hoe het op straat presteert. Dank voor al je werk, ik bekijk je video's door het hele jaar heen!Ik leg het altijd zoveel mogelijk vast, meestal lukt het me om iemand te vinden die achter de camera en statief staat zo ben ik zelf daar eigenlijk niet of nauwelijks mee bezig. Vind het fijn om terug te kunnen kijken (binnenkort weer zelf de compilatie aanzetten als ik binnen aan het sporten ben) en leuk om met andere mensen te delen. Komend jaar zal ik waarschijnlijk meer zelf moeten filmen, maar denk dat ik gewoon de camera op de goede hoek zet en dat wel prima vind verder.