Bella Ciao [Compound]

Ik had deze ook jaren geleden gewonnen en dit jaar eindelijk in ontvangst kunnen nemen en afsteken.
Het is een leuke showbox (diverse effecten/schietrichtingen). De color changing gedeelte was inderdaad leuk uitgevoerd en persoonlijk het mooiste gedeelte. De overige effecten hadden helaas best last van de wind, maar ik denk ondanks de wind de boeketten in deze box niet groot zijn (knal was wel gemiddeld/prima). Bij een leuke prijs het overwegen waard, maar voor de huidige prijs zou ik het niet een 2e keer kopen.

Deze gewonnen bij een actie van GBV. Ook na het verbod bleven de gewonnen prijzen voorbehouden aan de winnaars (waarvoor dank uiteraard), daarmee onderscheidde GBV zich t.o.v. de andere importeurs.
Toen heb ik beloofd om deze op film te zetten en belofte maakt natuurlijk schuld.

Wat mij betreft een hele mooie en gevarieerde box met mooie kleuren en effecten. Ik vind het zeker een aanrader.

Eens, dat was een opvallend stuk van deze box, maar in zijn totaliteit was dit sowieso een mooie kleurrijke box ja. Sluit zeker niet uit dat deze volgend jaar weer meebesteld wordt, was echt prima bevallen.

Leuke box, erg vermakelijk met de waaiers en ishape stukken. Color Change absoluut het hoogtepunt, wat blijft dat toch een gaaf effect!

Zie hem staan voor €99, ben alleen wel erg in twijfel. De effecten op alle straat filmpjes vallen naar mijn idee behoorlijk klein uit, klopt dit?

Zie hem staan voor €99, ben alleen wel erg in twijfel. De effecten op alle straat filmpjes vallen naar mijn idee behoorlijk klein uit, klopt dit?

Persoonlijk geen ervaring met deze box maar klopt idd dat de effecten van St8ment producten relatief klein uitvallen. Toch heb ik deze eerder in het jaar besteld, prijs / kwaliteit verhouding van St8ment is namelijk goed

Burst en spreiding redelijk maar dat is algemeen bekend bij St8ment maar wat een prachtige kleuren combinaties

Prachtige bak inderdaad. Mooi vol met kleur. Jammer dat hij uit het assortiment is.

Back
Bovenaan