Bella Ciao [Compound]

Bella Ciao?

"Ciao Bella" :angel: zullen we bedoelen. Wat een prachtige box! Lekkere variatie en dan die color change... Ik ben erg blij dat dit de "mystery" was en hij deze jaarwisseling bij mij staat te vlammen.

Deze is inderdaad erg lekker zeg! Prachtige kleuren veel afwisselingen! Topper deze staat er met dikke stift bij op de wish list!

Echt een geweldige box zeg! Maakt het ontzettend bont, in kleuren en shapes welteverstaan. Zo zie ik een cakebox persoonlijk graag, veel variatie en een showtje op zich! Deze gaan we, evenals een aantal producten uit de Professional Style, goed in gaten houden. Ik wacht nog wat films af (in de hoop dat er nog iets van demo's zullen komen:rolleyes:). Het zou toch wat zijn dat we echt op basis van Chinafilms de producten moeten gaan kiezen...

Ik wacht met smart op straatfilmpjes. Maar dat kon wel eens lang op zich laten wachten:frusty:

St8ment wordt niet echt bij mij in de regio aangeboden maar moet toch maar eens kijken of er niet iets op de richting bij afhaal dagen ligt. Deze bak is mij ontschoten maar is er ook 1 die er eigenlijk wel moet komen

Zo als je m terugkijkt, is het eigenlijk wel een toppertje hoor. Gave opbouw vind ik, en heel erg kleurrijk!

Blij dat ie bij mij in de straat staat dit jaar! Zal m ook vastleggen op film, dat maakt de keuze voor komend jaar wat makkelijker :wink:

Iemand toevallig nog aan een Bella Ciao gekomen? Van de wagen gevallen? In België verkocht?
Ben nu wel heel erg benieuwd hoe deze bak presteert.

Ok, maar wel al in Nederland bij de importeurs neem ik aan? Van de gekke eigenlijk, dat je 2 jaar na de productvideo gewoon nog steeds geen straatfilms gezien hebt.

Back
Bovenaan