Beat Box [Uitloop]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 232
Artikelnaam: Beat Box
Bruto Gewicht: 2,9 kg
Netto Kruitgewicht: 375 gr.
Aantal Schoten: 25 Schots
Effectomschrijving: Voel het ritme van deze cakebox in de 25 schoten die een symfonie laten zien en horen van zilveren swaying staarten met knal overgaand in heftige crackling chrysanthemum met paarse en oranje sterren. Feel the music!
Tijdsduur: 20-25 sec.
Richtprijs: €44,95
Verpakkingseenheid: 6/1
Film: volgt

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien er per schot maximaal een lading van 15 gram is toegestaan en deze cackebox 25 schoten heeft, mag deze cacke maximaal 375 gram kruit bevatten.

Aangezien er per schot maximaal een lading van 15 gram is toegestaan en deze cackebox 25 schoten heeft, mag deze cacke maximaal 375 gram kruit bevatten.

Ja, dat weet ik zelf ook wel. Daarom mijn punt, waarom zet Lesli er dan 500gr op? Dat bedoel ik met verleiding..

de invulling is divers en niet van een bepaald effect de hele buis.. dus dan zit je niet precies vast aan 15 gr per buis...

alle importeurs ronden vanaf 460 gram af naar boven niet alleen Lesli... op het label staat alsnog de goede inhoud vernoemd.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze cake ging ik eerdere keer aan voorbij om te kopen, omdat op het productie filmpje de burstknal nogal zacht overkwam in vergelijking met andere pyro shopper cakes. Ik ben nu extra op deze cake gaan letten tijdens de demo en vind dit een top cake. Misschien wel de meest opvallende cake uit de pyro shopper collectie. Super mooie kleuren, er mooie spinners en de burstknal is dan wel iets zachter dan sommige andere pyroshopper cakes, maar zeker niet slecht. Deze wil ik er volgend jaar zeker bij hebben.

Zeker een prachtige cake, die mij niet eerder is opgevallen. Prachtige kleuren en spinners. Volgend jaar zal deze cake zeker in mijn collectie te vinden zijn.:)

Ik kan jullie deze zekers aanraden, een geweldige cale.
Een van de toppers met de verkoop bij onze winkel.

Ik vind deze cake wel wat hebben....beetje een klassieke burst.
Ik ga deze onthouden voor aankomend oud en nieuw.

Back
Bovenaan