Beast Of Burden Total [Compound]

Wat een spijt dat ik deze uiteindelijk tog niet genomen heb zeg, wat komt ie goed over op films. Staat dan ook zeer hoog op de lijst voor komend jaar.

Dit was een hele mooie compound, die helaas bij mij niet strak was doorgelond. Daardoor wel kleine pauze's tussendoor soms, maar al met al een prachtige unit!

Ik voel me echt alsof ik uit een Ei kom.
Deze is me helemaal ontgaan, en wat een bak is dit!
Zeker een om te onthouden

De afweging gemaakt om deze niet te nemen maar daar heb ik nu toch welspijt van als ik de ervaringen zo lees en de films zie. Wat een bak. Die gaat erg hoog op de lijst voor komend jaar.

Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 8:48. Bedoeling was 2 van deze ''beasten'' tegelijk te schieten, maar bij één weigerde het hoofdlont. Deze heb ik later alsnog ontstoken op 10:03 waarna de 2e lont weigerde. Deze heb ik weer ontstoken tijdens de finale op 11:10.

Mooie dikke bak! Hoor wel dat bij een aantal freaks weigeringen waren. Dat maakt me toch aant twijfelen om er dit jaar 1 aan te schaffen.

Helaas veel berichten van het stoppen ergens onderweg.

En te korte doorverbindlont waardoor je moest verlengen of de zijkant open snijden.

Dikke bak, zou hem zo weer willen hebben hoor.

In 2 delen gefilmd

Film begint bij 1:09 dan begint de beast of burden

Deel 2 met na de beast nog een stukje azul:

Dikke bak, zou hem zo weer willen hebben hoor.

In 2 delen gefilmd

Film begint bij 1:09 dan begint de beast of burden

Deel 2 met na de beast nog een stukje azul:

Allereerst dank voor de filmpjes! Vergeet ik wel eens te zeggen, maar mensen steken er toch moeite in en ze zijn ook erg informatief.

Wat opvalt:
- Stars of the Universe. Ice Tiger, beast of burden....wel heel veel gelijkende effecten. Je kunt het beste eentje kopen vind ik en dan de BoB wel de beste bak van de drie in mijn ogen.
- Funke Azul vind ik niet "des Funkes". Geen opvallende box, althans niet op dit filmpje.

Poah wat een bak! Niet gehad, maar stel het waait niet zo hard, dan zal deze vast nog beter overkomen!
Echt een aanrader zo te zien.

Hier is het dus wel raadzaam om hem van te voren even goed te controleren. Of is de nieuwe batch verbeterd? Iemand die het weet?

Ergens op dit forum is aangegeven dat er vanuit de fabriek bij de nieuwe batch een verbetering is aangebracht. Het zou gaan om een extra stukje folie/karton of in ieder geval bescherming van de lont zodat deze nu wel goed doorloopt.

Back
Bovenaan