Beast Of Burden Total [Compound]

Is de Ice Tiger van Rubro niet zeer vergelijkbaar met deze?

Als je de filmpjes naast elkaar zet zie je een aantal effecten heel duidelijk terugkeren. Daarnaast een aantal schoten (zelfde snelheid en salvo) maar met verschillende effecten.

Alleen: de Icetiger 224 is bij mij zeer twijfelachtig. Uit de getoonde box kunnen de schoten die we zien gewoon niet komen. Die box heeft als opschrift Icetiger 224. Dus dat lijkt te kloppen. Als ik het aantal tubes tel kom ik ook aan 224. Dus dat lijkt ook prima in orde. Ik heb ook random gezocht naar compounds met 224 schoten en er is geen een die op deze lijkt. Dus is het een foutje??

Dan het eerste salvo. De pijpjes zijn aan weerskanden i-shape. Kan daar een waaier uit komen? Nee. Op de film wel. We zien bij de Beast of Burden en Icetiger 224 een identieke V-shape komen (MOOI!). Ik zie echter geen Vshape in de afgebeelde Icetiger, maar ik ben ook geen kenner.

Dus ik ben echt zeer benieuwd hoe deze boxen er in de praktijk uit gaan zien. En zoals jezelf heel erg goed weet liep die COllision Thunder nou niet vreselijk goed door hmmm. Die jij schoot was nou ook geen toonbeeld van continuiteit...En hoe dit met de Icetiger? Benieuwd wanneer er demo's komen.

Maarrr....de Collision Thunder vond ik op zich wel een heel fraaie box. 250 euro in deze tijd is, als ie nogmaals goed doorloopt, echt een prima prijs voor wat je krijgt. Die Icetiger zit op 200 euro dacht ik op sommige plekken. Misschien voor sommigen het risico waard?

Deze is wel erg gaaf! Is deze ergens in het noorden verkrijgbaar?
Nou, noordoosten in elk geval niet, grote lege plek op de kaart :frusty:

Gave bak hoor, heel dik. Volgend jaar wellicht, nu al ver over budget heen, en áls er dan hier wel VW Mania verkrijgbaar is...

Knap van rubro dat ze van alle nieuwe boxen er toch nog 1tje hebben gemaakt die me wel aanspreekt. Wat een bagger hebben ze dit jaar laten maken zeg.

Ontopic: Op de productvideo lijkt dit een potentiële topper, ben benieuwd naar de straatvideo hiervan.

Back
Bovenaan