Ik wel, het liefst een mascletá in een klein straatje waar we zo dicht mogelijk op kunnen staan. Dat je het niet hoort, maar voelt
Ik vind dit maar een rare zet van de BCN. Dus nu moeten we alle filmpjes van cobra's, cipolla's, salutes en salutepijlen maar gaan rapporteren en verwijderen? Wat is de volgende stap, consumentenvuurwerk uit België uitbannen op youtube omdat dit niet mag volgens onze idiote wetten? En dan daarna ook maar filmpjes van babypijlen en romeinse kaarsen uitbannen? Want dat is volgens onze wet ook verboden vuurwerk....
Ik snap het niet we worden in Nederland steeds harder erbij genaaid met die nieuwe wetjes, verkorting van onze afsteektijden, babypijlen en kaarsen verboden, en toch zijn er freaks die het blijkbaar eens zijn met de overheid en al het buitenlands vuurwerk criminaliseren?
Weetje ook hier op dit soort forums word er door sommige leden buitenlands vuurwerk steeds meer gedemoniseerd met als gevolg dat er andere forums ontstaan waar geen regels zijn en er zelfs verkocht mag worden...
Uiteraard is het slopen van andermans eigendommen te idioot voor woorden, en het maken van bommen met benzine enzo is ook een zeer slechte zaak, maar we kunnen ook te ver door schieten. We moeten niet vergeten wie we zijn...
Alles censureren wat niet volgens onze Nederlandse wetten mag gaat mij echt veel te ver.