Transbomber

Wat bedoel je met: "Lonten branden gewoon door, wel even goed zetten) ik begrijp hier uit dat je niet hebt doorgelont en dat het dus al reeds gebeurd is in de fabriek en werkt. Maar in dit geval,wat bedoel je dan met goed zetten?

Als je ze laat staan zoals in de doos, gaan ze allemaal all at once.

Heb hier ook een transbomber staan. Heb ook 1 geisha cake. Maar als je op de artiekelnummers kijkt op t label klopt deze wel gewoon. Zullen ze perongeluk gewoon verkeerd papier/folie gebruikt hebben? Wat het ook is. Het wordt in ieder geval een dolle bende!

Zijn er niet meer Rubro dealers bij je in de buurt? Als je de Transbomber sowieso wil zou je nog naar Poelman Klazienaveen (Drenthe) kunnen rijden.

Werkt het doorlontsysteem van Rubro ook als ik de cakes uit de doos haal en als een soort balk aan elkaar tape? Kameraad van mij had vorig jaar met de immortal gold namelijk in de doos een beetje vonk overslag. Box was binnen 40 seconden klaar beetje zonde vind ik persoonlijk.

Werkt het doorlontsysteem van Rubro ook als ik de cakes uit de doos haal en als een soort balk aan elkaar tape? Kameraad van mij had vorig jaar met de immortal gold namelijk in de doos een beetje vonk overslag. Box was binnen 40 seconden klaar beetje zonde vind ik persoonlijk.

Als je er een balk van maakt kan je net zo goed gewoon de cakes aan elkaar lonten dan gaat het sowieso goed.

Vanmorgen mijn transbombers opgehaald. Beide hebben alle vier de cakes rode folie en ook overal een bundel lontjes :D

Reactie van Rubro gehad! Ik ben benieuwd:

Beste Rico,

Wij hebben hier contact over gehad met onze leverancier. De eerste 15 dozen vanuit China zijn volgens hen verkeerd geproduceerd, en deze zijn (uiteraard) bij de eerste show afgestoken.. Het kan voorkomen dat een geisha papier aan de boven kant zit, dit wil niet betekenen dat de cake anders is. Er zijn meerdere items geschoten op shows, met een geisha top, en deze waren goed.

Ik hoop je hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd, en wens jou alvast een goed uiteinde!

de 29e ook de Transbomber opgehaald. gewoon allemaal met rode folie. tevens stonden ze al correct in de doos. dus doorlonten is niet meer nodig:)

Bij mij de eerste cake Geisha papier en de tweede cake heeft geen reservelont om door te lonten:(,weet niet of anderen dat ook hebben?

Back
Bovenaan