Bang brothers

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 02152
Artikelnaam: Bang brothers.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 40
Effectomschrijving: Doffe dreunen én prachtige kleuren. Een memorabel duo van 2x 20 schoten.
Tijdsduur: 55 sec
Stijghoogte: 25 - 30 m
Richtprijs: € 69,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele toffe set. Voor mij persoonlijk 1 van de betere van de avond! Prachtige dahliasterren met strobe, perfect uitgevoerd en kraakhelder.

Mooie kleuren inderdaad maar tegenover vind ik de effecten behoorlijk mager, dus deze sla ik sowieso over.

Ik vindt hem super! Ondankt dat de effecten compact zijn,het is van hoge kwaliteit. Erg strak en netjes uitgevoerd! Ik ga hem zeker halen! :D

Ik ben echt compleet verliefd op deze box :D Heerlijke kleuren !!

Op de film komen de kleuren nog niet half zo over als dat ze in het echt waren. Ja het is misschien een wat kleiner effect maar kwalitatief erg hoog.

kijk dit is nou echt iets wat boven aan mijn lijstje komt te staan .
dit zijn kleuren die je tevens niet zo gouw tegen zou komen op straat .
en voor dat geld kun je mooi opvallen en de aandacht trekken als je dar wilt .

Jaaa, mooi! Maar weer Lesli-duur met €10 per 100gr en als dan Wolff met de Wings Of Darkness komt en VWT met Distraxion (50ct/100gr)...dan staat deze, ondanks de felle bijzondere kleurencombi's opeens lager op menig lijstje. Ik snap dat Lesli zich daar voor de jaaromzet geen zorgen om maakt, maar gaat het pyrosportbloed daar niet tóch een beetje van koken? Vrijwel geen verkoper die toestemming krijgt kortingen te geven, of daar zelf aan denkt...

Jaaa, mooi! Maar weer Lesli-duur met €10 per 100gr en als dan Wolff met de Wings Of Darkness komt en VWT met Distraxion (50ct/100gr)...dan staat deze, ondanks de felle bijzondere kleurencombi's opeens lager op menig lijstje. Ik snap dat Lesli zich daar voor de jaaromzet geen zorgen om maakt, maar gaat het pyrosportbloed daar niet tóch een beetje van koken? Vrijwel geen verkoper die toestemming krijgt kortingen te geven, of daar zelf aan denkt...

Allereerst zou ik graag willen weten waar jij de Distraxion haalt voor 50ct per 100gram, mooi prijsje namelijk :D Neem aan dat je €5 per 100 gram bedoeld.

Ander puntje is dat ik aanneem dat je de Wings of Darkness ergens voor 50% kan krijgen want anders kom ik niet goedkoper uit dan de Bang Brothers.

Ben het verder wel met je eens hoor. €50/60 was een mooiere prijs geweest en Lesli is zelden met korting te krijgen. Wel vind ik dat ze de laatste jaren al stukken beter zijn geworden met hun pricing.

Hij staat bij mij overigens nog steeds heel erg hoog op mijn lijstje maar er moet wel minimaal €10 af om het definitief te maken

Back
Bovenaan