B2B Crackling Thunder | 48 stuks

Klopt, ik reageerde op de opmerking 'dubieuze alternatieven', niet specifiek in combinatie met de crackling thunder van gbv.

Oh en van mij mag die creativiteit wel, absoluut, alleen die verdeeldheid die er al decennia is binnen de branche, helpt niet mee om afspraken te maken met die figuren die geen fluit begrijpen van de grote vuurwerkproblematiek/discussie.

Denk gewoon puur een mine. Meen dat vanuit de branche is besloten in ieder geval geen dubieuze alternatieven op de markt te brengen die in de basis op hetzelfde neer komen als de oude knal-singleshots.

---------------------------------------------------
De verbazing zal komen:angel:

Toro is laatst op bezoek geweest bij GBV en in de video zegt Jasper in het algemeen het volgende over de nieuwe alternatieven:

"En we komen met een nieuw type mijn/mine en dat kan alleen een mine zijn of een mine met ook nog knallen erin verwerkt. Dus daar gaan we jullie nog mee verbazen met een paar leuke filmpjes."

Nu gaat het hier om een algemene uitspraak over de nieuwe alternatieven. GBV komt dit jaar met nog een aantal alternatieven: Thunder Twins, Crackle Shock en de Asian Mine. Het is dus vooralsnog niet gezegd dat in de Crackling Thunder ook een bombette met burstlading is verwerkt, maar het is op papier zeker mogelijk. Volgens het RACT mag een mijn/mine zelfs maximaal 5 pyrotechnische units met burstlading bevatten met ieder of maximaal 5 gr zwart buskruit, of maximaal 2 gr nitraat/metaal of maximaal 1 gr perchloraat/metaal. Dit is de helft van de burstlading die was toegestaan bij de enkelschotsbuizen

Met dit in het achterhoofd en als ik dan naar de naam kijk, heb ik nog steeds hoop op een crackling mine met daarboven een bombette met burstlading. Al zou een goede crackling mine wat mij betreft ook al een leuke toevoeging zijn aan het aanbod.

Hier alvast een film, dan hebben jullie een idee van deze variant. Zoals pyrofan#1 aangeeft hebben we dit jaar inderdaad verschillende varianten. Later volgen de officiële productfilms nog.

Enorme fan van het design van deze dingen op de een of andere manier. Kon deze heel goedkoop krijgen (7,50 per pak), en het is gewoon wat het zou moeten zijn: een simpele crackling mine.

Back
Bovenaan