Avp

Verschillende berichten verwijderd.
We hebben het hier over AVP in het algemeen ... wat voor website was het en wat voor momenten hebben we er beleefd..

We gaan hier niet discussiëren over waarom VWC of AVP beter is dan de ander etc.

Was dit het dan? Is dit het einde van AVP? Het is niet makkelijk om zo 1, 2, 3 voor te stellen wat dit betekent. Op deze abstracte plaats bestaande uit enen en nullen, geavanceerde elektrotechniek en software wetenschap, zullen wij niet meer kunnen terugkeren. Wellicht zullen wij de URL nog eens typen: http://www.arjanuitman.com/, http://www.avpvuurwerk.nl/, om slechts te vinden dat de pagina niet (meer) bestaat. Arjans vuurwerkpagina bestaat niet meer. Technisch offline, maar het begrip zal nog lang blijven leven. Weten jullie nog, AVP in de topjaren?

Misschien ben ik wel te lief voor deze wereld, maar zelfs de decembernoobs zal ik missen. Decembernoobs zijn misschien stiekem wel 12- á 13-jarige jongetjes die graag vuurwerk afsteken. Over de loop van de jaren zal een deel afvallen, maar een deel van deze mensen staat 8 jaar later wel mooi shells te schieten, op een veilige manier, dankzij de goede en geduldige voorlichting. Die weg heb ik precies bewandeld. AVP is een vuurwerksite met een positieve aanpak, iets heel waardevols. Kijk maar naar Duitsland; daar heb je enkel feuerwerk.net. Van een site als AVP zouden de Duitsers alleen maar kunnen dromen.

Bedankt voor deze site, al die vele jaren!

ik kon in de zomer nooit wachten tot avp weer online ging. ik vond het een leuke tijd en het was me een eer om op avp te zijn. maar nu ga ik maar vaak op vwc zitten overal komt ooit een eind aan we moeten nog genieten van de tijdenn op de forums

Zal het missen (heette er Firewebs sinds 2 jaar)...Geweldig was mijn tijd aldaar. Nu heb ik geen idee wanneer voor mij dit jaar mijn vuurwerk-seizoen begint, want dat was altijd de AVP opening, maar goed.

Zal het missen (heette er Firewebs sinds 2 jaar)...Geweldig was mijn tijd aldaar. Nu heb ik geen idee wanneer voor mij dit jaar mijn vuurwerk-seizoen begint, want dat was altijd de AVP opening, maar goed.

Waar voorheen mijn vuurwerkseizoen begon op 1 september met de opening van AVP, zal het in de toekomst waarschijnlijk beginnen met de opening van het VWC-countdown gedeelte. :)

Zeer... zeer jammer van AVP... maar helaas is het niet anders.
Voor de liefhebbers blijven ze echter wel Pyro-FM / nachtbrakers handhaven... wat toch weer lof voor moet zijn.

Het is er voor mij begonnen, en geindigt.
Zat altijd met veel plezier op AVP, hele aardige mensen leren kennen. Maar aan alles komt een eind jammer genoeg.

Net even de film zitten kijken, kippenvel gewoon!

Alles is al gezegd maar ik zeg nog 1 maal Arjan bedankt!!!

Avp het is niet niks al 15 jaar! het is wel jammer dat de stekker eruit gaat.Heb genoten van al die jaren zou zeggen wie is er niet groot mee geworden. Bedankt Arjan voor deze vele jaren!.

Laatst bewerkt:
Zojuist de AVP-eindfilm gezien. Moest toch een traan laten ondanks ik daar de afgelopen 2 jaar niet meer actief ben geweest. Ik ben er wel mee grootgebracht samen met Vuurwerklook en UtBunkertje. Daarna alleen nog AVP en VWC. Doordat UtBunkertje en Vuurwerklook offline gingen. En uiteindelijk hier op VWC blijven hangen.

Thanks AVP voor de fantastische tijd die jullie mij toender tijd hebben gegeven.

Als ik eerlijk ben , kon ik het filmoje net moeilijk bekijken door het liedje wat eronder zit. Deed me teveel aan iemand denken en had gelijk een brok in mn keel dus maar weer afgezet. Komt binnenkort wel

Het is al enige tijd geleden dat we hier een bericht schreven. Bij deze willen we alle vuurwerk/PyroFM liefhebbers en luisteraars melden dat we vanmiddag na lang overleg hebben besloten om dit aankomend vuurwerkseizoen GEEN PyroFM/TV shows te gaan verzorgen.

Dit is besloten vanwege (persoonlijke) omstandigheden waardoor we geen zekerheid hebben om de PyroFM uitzendingen te garanderen. We vinden dat we er 100% voor moeten gaan als we het doen, en dat kunnen we nu helaas niet.

Het betekend niet dat we het nooit meer zullen doen want als alles meezit zullen we seizoen 2015-2016 wel weer uitzendingen kunnen verzorgen, maar dat bekijken we tegen die tijd weer en zullen daar dan uiteraard melding van maken.

Voor nu danken we alle liefhebbers die de afgelopen jaren naar onze uitzendingen hebben geluisterd, en we hopen jullie hopelijk volgend jaar weer te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet,
Arjan Uitman & Gert Voogd

Echt jammer zeg! maar aan de andere kant natuurlijk ook wel begrijpelijk...je moet zekerheid hebben dat je uit kan zenden anders maak je de mensen blij met een dooie mus...
Hopelijk gaat 2015/2016 wel door iig!

www.avpvuurwerk.nl
Deze site is offline vanwege onderhoud.
Probeer het later nog een keer...

Het is alweer even geleden dat ik avp intikte in mijn browser, maar dit is nieuw voor mij.

Komt er een nieuwe site? Uberhaupt vuurwerkgerelateerd? Verdwijnt de site gewoon? Of is het een standaard bericht van de server?
Haha wie het weet mag het zeggen.

Back
Bovenaan