Avp

Mooi om te zien dat het weer terug komt. Zal het dezelfde opzet zijn als vroeger ?

Mooi om te zien dat het weer terug komt. Zal het dezelfde opzet zijn als vroeger ?

Dat gaan we wel proberen, neemt niet weg dat Arjan ineens in half november met het idee kwam "laat ik het forum weer online gooien"

Het staat allemaal nog een beetje in de kinderschoenen, maar het begin is er!

Na 11 jaar lid geweest te zijn op de " oude/vorige " Avp gaan we gelijk ff een nieuw account aanmaken:)

Ik had ook wat last van die code, maar na een aantal keren proberen was het ook gelukt. Zonder veel reclame zitten we na 1 dag op 50 leden ik denk dat we daar niet over mogen klagen. Als we dit vast kunnen houden komen we er wel.

Het doet ons goed om de positieve berichten hier te lezen!

Wat ik nog het meeste mis van vroegah op AVP zijn de fotosoep topics die er toen waren :p Dat was echt geweldig

Tja AVP...
Je zou bijna zeggen, wie is er niet groot mee geworden. :D
Heerlijk al die eind movies, voor mij blijft de gene met "Drifting Away" de beste, als ik dat nummer nu nog hoor, gaan de gedachten meteen naar vuurwerk... :cool:

vroeger zeer veel actief geweest onder roelvw nu opnieuw aangemeld onder knaller
ben benieuwd of het weer als vroegah zal worden

de fotosoep en de cafes waren toch wel heerlijk

Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben met het niet ontvangen mailtje, Hij staat tussen je spam! Bedankt Nederlandsvuurwerk!

Back
Bovenaan