Avp

toch ook maar weer aangemeld als Palm Tree :D

ben benieuwd of het ooit nog lukt de zelfde sfeer terug te krijgen...

Leuk zeg! Ook daar begonnen, net als vele anderen en vond het zo, zo jammer dat AVP stopte. Geweldige herinneringen aan gehad... "bij een ex-vriendin nog even snel op AVP kijken, laat ik de computer vastlopen" haha. Geweldige herinneringen, weer aanmelden natuurlijk:).

Jaren lang (al begonnen in 1998 en 1 van de eerste vuurwerkforums in NL) was AVP een begrip in de vuurwerkbranche en bij duizenden en duizenden liefhebbers in de Benelux en ver daarbuiten. 2 en half jaar geleden besloot ik om diverse redenen om toch de stekker uit AVP te trekken en had daar tot voor kort vrede mee. Echter... de laatste tijd begon ik in te zien wat de sluiting voor velen betekende en dus na lang beraad heb ik toch weer besloten om de site nieuw leven in te gaan blazen.. Dat is gelukt! ;)

Net weer open en de echte die-hard vuurwerkliefhebbers weten de site weer snel te vinden... Dat geeft een heel goed gevoel, en de oude namen van toen zie je weer terug. Ook een deel van het moderator team van toen is weer present, en zullen zoals altijd weer toegewijd meewerken aan het forum
Ook de "sfeer" en "gezelligheid" van de laatste maanden van het jaar die nergens anders geëvenaard werd zoals op AVP zien we nu al weer terug in een paar dagen tijd. Dat doet mij (en het team) goed en geeft ons ook weer energie!

Dus... We zijn weer helemaal terug en voor wie gek is van vuurwerk en het leuk vind om op een actief vuurwerkforum mee te kleppen is natuurlijk altijd welkom! :)

Check de site weer via het vertrouwde adres: http://www.avpvuurwerk.nl

Wat gek hoe het na een paar dagen weer vertrouwd voelt om het web adres in te typen...

VWC en AVP blijven beide voor mij de leukste, gezelligste fora met veel info en een hoop mede "freaks".

Wat Arjan zelf al heeft genoemd, is dat AVP meteen weer een ziel heeft.
Ooit de plek in 2004 waar het voor mij allemaal begon, ook onder de naam Palm Tree overigens, en ik hoop echt dat het aantal leden blijft groeien!

Succes heren!

Super dat het weer terug is! Ben daar járen geleden ook, zoals zovelen, begonnen. En ben er ook zeker weer te vinden :thumbsup:

Zo dan.. en we zijn weer offline! We zagen het weer stukken rustiger worden en vonden het zonde dat het dan nog open bleef.. Daarom zijn we net sinds 0:00u gesloten, maar we zijn weer helemaal terug op 1 september! Allemaal bedankt voor wie op de site is geregistreerd en ook heeft meegelezen. De database blijft behouden, dus je hoeft je niet meer opnieuw te registreren dan. Op 1 september zijn we weer keihard terug met een gevuld forum en meer...! Hou AVP tegen eind augustus in de gaten via www.avpvuurwerk.nl :cool:

Met het offline gaan begint voor mij/ons als Product Moderator de flinke klus om alle product topics te vullen zodat we op 1 September weer vol gas kunnen!!

Heb ik dit nou echt helemaal gemist? Sjesus, beter opletten voortaan, ik heb vroeger veel op avp rondgehangen. Gaaf dat het weer terug ia! In September maar voor de herkansing dan.

Back
Bovenaan