Avp

AVP ligt idd al vanaf vanmorgen plat, het probleem zit hem in het datacentrum bij de provider waar we de servers hebben hangen. Er zijn grote problemen met routers en ander spul wat ik heb begrepen, grote sites zoals Geenstijl.nl en Dumpert.nl (die paar racks verderop hangen bij onze provider) liggen ook plat of zijn niet tot slecht bereikbaar..

Onze servers draaien gewoon, dus kan zelf verder weinig uithalen dan alleen maar afwachten helaas... als het bij de provider waar wij zitten weer up en running is zal AVP e.d. weer werken ;)

Ok, nog paar dagen en dan sluit AVP weer de deuren als vanouds op 31 januari a.s. ;)

We hebben een leuk en mooi seizoen beleefd en ik mag wel zeggen dat AVP weer goed bezocht is vanaf 1 september na de opening. Heb zelf ook weinig klachten of opmerkingen gehoord t.b.v. de site want dat was afgelopen jaren wel anders helaas maar dat ging dus perfect. Ik hoop dat we weer in stijgende lijn zitten en dat we op 1 september 2013 weer veel liefhebbers mogen verwelkomen. Voor nu gaan we vanaf 31 januari voor 7 maanden dicht, maar met de lente, de zomer in aantocht is het weer zo voorbij en zijn we er weer voordat je het weet..

We moeten even kijken hoe het loopt, maar namens AVP/PyroTV zijn we ook de komende maanden weer aanwezig bij evenementen en shows met livestreams e.d. Dit is allemaal te volgen op www.pyrotv.nl.

A.s. donderdag zijn we er nog met de allerlaatste PyroFM en dan sluiten we AVP weer "symbolisch" rond 23:00 uur. Meer info over de PyroFM uitzending is te vinden via: http://www.avpvuurwerk.nl/showthread.php?t=5624

Voor nu aan iedereen die AVP bezocht heeft dank voor het leuke seizoen, en op naar 1 september 2013!

Idd echt kippenvel! nog maar even hier een postje maken dan:) zal af en toe wel eens wat lezen hier maar echt actief zal ik niet zijn dus ook via hier nog 1maal tot 1 september!

Tot in september !

Goeie eindfilm, maar laat hem in kleur.
Het is toch niet zo 01-02 al het vuurwerk in zwart wit is.
(He zwart wit vuurwerk, ik zie een gat in de markt...)

Blijft nou de database bewaard voor het volgende seizoen? Zou gemeen zijn voor 't harde werk wat sommigen daar (vooral al die blokken in prof gedeelte...) erin hebben gestoken.

Blijft nou de database bewaard voor het volgende seizoen? Zou gemeen zijn voor 't harde werk wat sommigen daar (vooral al die blokken in prof gedeelte...) erin hebben gestoken.

Als het gaat zoals altijd, dan wordt alles verwijderd. Daarom maak ik al even geen over-uitgebreide posts meer bij producten daar.
Is gewoon echt zonde van de tijd en moeite.

Zou mooier zijn als films en nieuwe topics bewaard zouden blijven. Is wat uitzoekwerk voor de mods, maar doet een hoop goeds.

Als het gaat zoals altijd, dan wordt alles verwijderd. Daarom maak ik al even geen over-uitgebreide posts meer bij producten daar.

Zou mooier zijn als films en nieuwe topics bewaard zouden blijven. Is wat uitzoekwerk voor de mods, maar doet een hoop goeds.

Dit is idd best een minpunt van AVP, hopelijk gaat het deze keer anders.

Vond dit seizoen weer wat positiever naar voren komen dan het drama van vorig jaar.
Werd beter beheerd en topics werden wat strakker, weer 1 seizoen de goede richting op!

Kom al een tijdje amper nog op avp, juist vanwege het verwijderen van alle info.

Heb gisteren wel het laatste uur van pyrofm geluisterd, dat was wel leuk moet ik zeggen.

De meeste startposts zullen allemaal blijven staan en verder aangevuld en bijgewerkt worden, alleen de gewone reacties zullen verdwijnen tenzij ze echt van grote toegevoegde waarde zijn. De afgelopen paar jaar zijn we natuurlijk 2 keer van forum veranderd waardoor we tot 2 keer aan toe vanaf nul moesten beginnen en we ook niets konden bewaren, dat is de komende jaren iig niet aan de orde ;)

Bedankt iig allemaal voor een mooi AVP seizoen, en tot 1 september!

Laatst bewerkt:
De meeste startposts zullen allemaal blijven staan en verder aangevuld en bijgewerkt worden, alleen de gewone reacties zullen verdwijnen tenzij ze echt van grote toegevoegde waarde zijn. De afgelopen paar jaar zijn we natuurlijk 2 keer van forum veranderd waardoor we tot 2 keer aan toe vanaf nul moesten beginnen ook niets konden bewaren, dat is de komende jaren iig niet aan de orde ;)

Bedankt iig allemaal voor een mooi AVP seizoen, en tot 1 september!

Lijkt me dat posts met video's, en wat uitgebreidere revieuws, als problemen met het product (productfouten) gewoon bij "waarde toevoegen" hoort.
Heb 1 jaar alle films bij de topic geplaatst, met omschrijving, beleving en alles erbij, maar dat was 1 September allemaal weg. Om elk jaar alle films te plaatsen heb ik geen zin in. Jammer, maar helaas dan.

Maar al met al was het echt weer een goede stap in de goede richting dit jaar op AVP.

Kan je niet begrijpen dat we van Vbulletin naar eigen script en weer terug zijn gegaan? Dan blijft het uiteraard niet behouden... Is toch niet zo moeilijk lijkt me omdat te begrijpen.

Kan je niet begrijpen dat we van Vbulletin naar eigen script en weer terug zijn gegaan? Dan blijft het uiteraard niet behouden... Is toch niet zo moeilijk lijkt me omdat te begrijpen.

Zo dom ben ik ook weer niet. Maar ook dan had het bewaard kunnen blijven. Al is het veel handwerk en overtypen.
Maar ik doel vooral ook op een jaar of 5 terug..Toen speelde dit ook al namelijk. Dit is echt niet alleen door de switchen die gemaakt zijn, het is een ander probleem.

Back
Bovenaan