Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijft nou de database bewaard voor het volgende seizoen? Zou gemeen zijn voor 't harde werk wat sommigen daar (vooral al die blokken in prof gedeelte...) erin hebben gestoken.
Als het gaat zoals altijd, dan wordt alles verwijderd. Daarom maak ik al even geen over-uitgebreide posts meer bij producten daar.
Is gewoon echt zonde van de tijd en moeite.
Zou mooier zijn als films en nieuwe topics bewaard zouden blijven. Is wat uitzoekwerk voor de mods, maar doet een hoop goeds.
Blijft nou de database bewaard voor het volgende seizoen? Zou gemeen zijn voor 't harde werk wat sommigen daar (vooral al die blokken in prof gedeelte...) erin hebben gestoken.
De meeste startposts zullen allemaal blijven staan en verder aangevuld en bijgewerkt worden, alleen de gewone reacties zullen verdwijnen tenzij ze echt van grote toegevoegde waarde zijn. De afgelopen paar jaar zijn we natuurlijk 2 keer van forum veranderd waardoor we tot 2 keer aan toe vanaf nul moesten beginnen ook niets konden bewaren, dat is de komende jaren iig niet aan de orde
Bedankt iig allemaal voor een mooi AVP seizoen, en tot 1 september!
Als het gaat zoals altijd, dan wordt alles verwijderd. Daarom maak ik al even geen over-uitgebreide posts meer bij producten daar.
Is gewoon echt zonde van de tijd en moeite.
Zou mooier zijn als films en nieuwe topics bewaard zouden blijven. Is wat uitzoekwerk voor de mods, maar doet een hoop goeds.
Kan je niet begrijpen dat we van Vbulletin naar eigen script en weer terug zijn gegaan? Dan blijft het uiteraard niet behouden... Is toch niet zo moeilijk lijkt me omdat te begrijpen.