darkboy33
VWC lid
In Breda voor €20,50 als je een karton afneemt. Als je mailt wellicht voor minder?Hebben mensen deze nog voor een mooi prijsje zien staan? Zie ze niet lagen dan de standaard 25 euro. Wil er graag een karton van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In Breda voor €20,50 als je een karton afneemt. Als je mailt wellicht voor minder?Hebben mensen deze nog voor een mooi prijsje zien staan? Zie ze niet lagen dan de standaard 25 euro. Wil er graag een karton van.
Iemand die weet of er meerdere productie jaren zijn geweest van dit product? Dus behalve 2019 of ie later ook nog is geproduceerd?
Ook in 2020 als ik de batchnummers op de dozen mag geloven.
Wat een heerlijk bakkie! Ik laat de magnum cairo nu achterwege..
Bij vuurwerkbreda? Of een andere winkel.In Breda voor €20,50 als je een karton afneemt. Als je mailt wellicht voor minder?
Bredavuurwerk heeft excl Broekhoff hier.die bedoel je wssBij vuurwerkbreda? Of een andere winkel.
Hier vond ik hem tegenvallen, deed hem x8 tegelijk alleen schoot ik hem na de ultimate chry. Net een verkeerde keuze denk ik. Voor het geld zeker een goed bakkie, lucht was aardig met crackling gevuld alleen viel de burst/knal mij net wat tegen.
Bekijk bijlage 70626