Avalanche Thunder

Deze had ik voor dit jaar op mijn wenslijst staan, helaas is het er tot nu niet van gekomen om er wat van te bestellen. Ik weet nog hoe erg ik hiervan onder de indruk was. Dus op het moment dat er budget is dan komt deze er dit jaar alsnog bij. Het is gewoon een regelrechte TOPPERRRR!!

Iemand die weet of er meerdere productie jaren zijn geweest van dit product? Dus behalve 2019 of ie later ook nog is geproduceerd?

Top cake.
2 stuks samen met cairo crackling (extreem gave cake) en 2x rotp). Fluit vd rotp viel bijna weg door de agressieve crackling van de 3 cakes.

Erg mooi product voor een schappelijke prijs. Ondanks die 20mm die er in zit toch echt wel een goed gevulde lucht.

Om 7 uur een aangestoken waarvan de buurman dacht dat dit illegaal was, en zojuist om 03:00 nog eentje wat een echo maakt die crackling.

Topper!

Helaas verkeerd om aangestoken er daarna stopte die ook nog halverwege. Met “reserve” lont aangestoken en toen ging de rest alsnog. Wel echte super goede crackling !

Hier vond ik hem tegenvallen, deed hem x8 tegelijk alleen schoot ik hem na de ultimate chry. Net een verkeerde keuze denk ik. Voor het geld zeker een goed bakkie, lucht was aardig met crackling gevuld alleen viel de burst/knal mij net wat tegen.

177E91CA-E28A-4083-9568-6129B1722D4E.jpg

Hier vond ik hem tegenvallen, deed hem x8 tegelijk alleen schoot ik hem na de ultimate chry. Net een verkeerde keuze denk ik. Voor het geld zeker een goed bakkie, lucht was aardig met crackling gevuld alleen viel de burst/knal mij net wat tegen.

Bekijk bijlage 70626

Waait flink zo te zien, maar idd, 20mm na ult chry is een wereld van verschil:)

Back
Bovenaan