Avalanche Thunder

Hier los:

Ik heb hem ook per 4 tegelijk geschoten, dat gaf echt een bizarre bak geweld. Ik moet even kijken of iemand dat gefilmd heeft.

Presteerde gewoon goed. Stak hem als tweede cake af tijdens de jaarwisseling. Trok gelijk de aandacht ondanks de zeer dichte mist. Deze maakte gewoon een goede bak herrie.

Deze een heel karton tegelijk geschoten, wat een geweld zeg..
Heb er helaas geen goed filpmje van, maar ik zal alle filpmjes bijelkaar sprokkellen en 1 filmpje van maken.. binnenkort online

Hierbij mijn Video, wat een gekkenhuis Karton van deze rammers in 1x de lucht in.
Deze was verwerkt in een deel van mijn finale.
Zoals ik al zij, ik heb zelf niks opgenomen wou dit keer echt genieten en geen 10 dingen tegelijk doen.
ik heb zelf een camera geplaatst op een balkon 80M verder..
de rest is via Whatsapp binnen gekomen 4 filmpjes in totaal..
ENJOY....

Dit maakt een goede bak met herrie in de straat! Continue geknetter en flinke klappen. Ik heb meer vertrouwen in deze cake dan in de inconsistente Secret Salute.

Deze ligt in concept twee keer in mijn winkelmandje te wachten op de definitieve bestelling. Aangezien 1x al een behoorlijke bak chaos geeft zit ik te denken deze achter elkaar door te laten lopen. Heb je wel een extra lange duur van chaos. Of zouden jullie er toch voor kiezen deze twee tegelijk af te steken?

Ik heb hetzelfde in het mandje zitten (+ andere producten :p), maar ik ga voor 2 tegelijk.
Je kan er bijvoorbeeld dan ook voor kiezen om ze in V-shape te zetten bijvoorbeeld.

Deze ligt in concept twee keer in mijn winkelmandje te wachten op de definitieve bestelling. Aangezien 1x al een behoorlijke bak chaos geeft zit ik te denken deze achter elkaar door te laten lopen. Heb je wel een extra lange duur van chaos. Of zouden jullie er toch voor kiezen deze twee tegelijk af te steken?

Je kunt er natuurlijk ook gewoon 4 kopen (3+1 gratis), en dan 2x2 schieten:idea:

Haha, je maakt het me wel moeilijk zeg. Heb al moeite gedaan om me in te houden. Maar naar aanleiding van jou reactie zit ik te denken aan een opstelling 1>2. Scheelt toch net weer wat geld en je hebt een leuke opbouw.

Back
Bovenaan