Avalancha [Compound]

Heel vreemd hoor. Als het qua text mis gaat... Kan gebeuren. Maar de productafbeelding is gewoon onjuist. Dit lijkt me niet fair?

25mm of 30mm vanuit de demo vind ik dit alsnog een goede box.
Heb m zelf nog niet binnen maar het kan me geen moer interesseren of dit een 25 of 30mm is product komt sowieso in een kooi en de filmpjes liegen er niet op ;) in tegen stelling tot menig andere boxen

Heb deze afgelopen jaar vaak in het mandje gehad, maar toch is die elke keer er weer uit gegaan. Hoop dat iemand deze gefilmd heeft want hij staat nog steeds op mijn lijstje.

Heb deze afgelopen jaar vaak in het mandje gehad, maar toch is die elke keer er weer uit gegaan. Hoop dat iemand deze gefilmd heeft want hij staat nog steeds op mijn lijstje.

Dat had ik bij deze nou ook, maar besloot toen dat genoeg genoeg is

Ik. Gekocht in de veronderstelling dat dit 30mm zou zijn. Op zich zijn de effecten en het tempo prima. Maar de uiteindelijke 25mm doet qua vulling, burst en spreiding wel onder voor de snowstorm 1.0 en de laatste cake van de breakout die ik eerder heb afgestoken. Zou hem daarom niet nogmaals kopen.

Als reactie op Micks

Was wat gevoelig voor de wind, maar prima compact box’je dit! Doet wat je ervan mag verwachten. Voor 25mm een prima burst en boeket. Subtiele crackling erbij. Dag later zonder wind en in stilte geschoten en toen waren de boeketten mooi rond, maar niet heel vol. Een keurige 7 wat mij betreft.

Voor degene die interesse hebben in deze box staat nu voor € 40 ergens

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er zo op film echt goed uit zeg. Mooi, dan weet ik wat ik heb overgehouden. Hier staat 'ie namelijk nog!

Back
Bovenaan