Attraction [Compound]

We hebben nu al de Event Ice Tiger gezien, nu deze.. iedereen is aan het wachten op de Color Hypnose Color gedoe. Wie heeft daar beelden van? Dan zijn de mensen ook weer kalm en rustig en kunnen ze ook lekker slapen. Overigens wel een zeer zeer mooie bak! RIAKEO overtreft mijn verwachtingen! Men heeft nu definitief aangetoond dat niet alles per se in een kooi moet/hoeft te zitten. Ik ga iig alvast voor volgend jaar sparen, volgend jaar voornamelijk RIAKEO, echt TOP TOP TOP!!

Wat een beauty was dit zeg. Op een rustig moment geschoten om lekker relaxed van te genieten. Ja het is aan de prijs maar je hebt dan ook wel echt een stuk kwaliteit op je stoep staan. Als dit niveau wordt vastgehouden dan volgend jaar meer Riakeo voor mij 👌

De wind had veel vat op deze bak helaas, maar het is echt van topkwaliteit en die opbouw in tempo is goed gedaan.
Ook deze zie ik graag nog eens zonder harde wind.

Voor wat betreft het filmen, denk ik toch dat men hier veel te dicht erop heeft gestaan, hierdoor krijg je toch een totaal verkeerd beeld van wat in mijn ogen "chaotisch" uitzag.

De wind had veel vat op deze bak helaas, maar het is echt van topkwaliteit en die opbouw in tempo is goed gedaan.
Ook deze zie ik graag nog eens zonder harde wind.

Zonde man, als het moment daar is wil je graag afsteken😀.maarja wel begrijpelijk dit hadden wij ook met de attracion en Extraordinary.

Wel is die ene goed gelukt die we in deze topic hebben gepost.

Heerlijke film Mike van die dikke bak. Enorme topper hoor, echt van genoten. Deze zou ik er dit jaar zo weer bij nemen.

Back
Bovenaan