Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies. Kan me helaas nog genoeg topics herinneren waarin we na kerst nog in de zenuwen zaten. Als het inderdaad klopt dat ze nu zo ongeveer uitgeladen worden dan is er ruim tijd om ze overal uit te kunnen leveren. Zou toch mooi zijn als we ze misschien nog ergens op een demo kunnen zien.Laatste moment? Is nog maar 14e? Niet ongewoon dat spul zelfs nog tussen kerst en jaarwisseling nog binnen komt (of net niet...)
Tja, ik heb een natte doos toch echt liever op een andere manier...Sterker nog, en komen nog wel eens containers tijdens de verkoopdagen binnen.
Gewoon even iets anders uitzoeken is toch wel worst kaas scenario. Helemaal dit jaar. Dan ga ik toch echt eerst even uithuilen voordat ik ga kijken waar ik nog wat bij elkaar kan schrapen. Gaan er voor nu maar vanuit dat ie er straks gewoon staatHeb hem toch maar gewoon besteld! Echt vette bak! Als t niet meer optijd komt zoeken we gwn wat anders uit
Staat al te drogen in de bunkerHetzelfde hier. Hopen dat die op tijd binnen is.
Tijd voor een mooi Bunkerfototje?!Staat al te drogen in de bunker
Zal morgen wel ff foto makenTijd voor een mooi Bunkerfototje?!
Absoluut worst kaas scenario! Ik heb ook wel echt wel specifiek gevraagd of hij binnen zou komen…. Antwoord was dat rubro(die de website “beheerd”) het er anders al wel vanaf had gehaald!Gewoon even iets anders uitzoeken is toch wel worst kaas scenario. Helemaal dit jaar. Dan ga ik toch echt eerst even uithuilen voordat ik ga kijken waar ik nog wat bij elkaar kan schrapen. Gaan er voor nu maar vanuit dat ie er straks gewoon staat![]()
Had hem vd week al in de showroom ook vastgelegd! Zie boven ergens! Ben wel echt benieuwd hoe deze uit de verf komt als consumenten variant ten opzichte vd demo variant!Tijd voor een mooi Bunkerfototje?!
Als beloofd de foto’sZal morgen wel ff foto maken
Hier word ik gelukkig van! Wat is gewicht van de totale doos dan?Als beloofd de foto’s
Pff mijn vrouw is niet te tillen, dus geen idee.Hier word ik gelukkig van! Wat is gewicht van de totale doos dan?
Als ze dit leest zit jij voorlopig vast in de bunker...Pff mijn vrouw is niet te tillen, dus geen idee.
De doos is het gewicht niet, maar ja, er zit zoveel aan vast...Pff mijn vrouw is niet te tillen, dus geen idee.