Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke andere producten kunnen we sponsoren?Morgen avond de fik erin![]()
Trieste vent, wees blij dat liefhebbers dit willen doen!Mag hopen dat de donateurs wel een presentje krijgen bij hun bestelling anders vind ik dit wel heel triest
Is niet nodig toch, we kiezen er zelf voor om wat geld neer te leggen. Zodat we met z’n allen kunnen zien wat voor kwaliteit Rubro dit jaar brengt.Mag hopen dat de donateurs wel een presentje krijgen bij hun bestelling anders vind ik dit wel heel triest
Van de 21 berichten is dit niet je beste zullen we maar zeggen..Mag hopen dat de donateurs wel een presentje krijgen bij hun bestelling anders vind ik dit wel heel triest
Soms is het beter om niks te zeggen...Mag hopen dat de donateurs wel een presentje krijgen bij hun bestelling anders vind ik dit wel heel triest
Hold my beer!
Mag hopen dat de donateurs wel een presentje krijgen bij hun bestelling anders vind ik dit wel heel triest
Haha, ik heb het vrijwillig overgemaakt, en ik denk de anderen ookMag hopen dat de donateurs wel een presentje krijgen bij hun bestelling anders vind ik dit wel heel triest

Idem hiero. En helemaal met je eens!Ik heb niet eens hier besteld en heb toch geld over gemaakt haha
Vond het wel een leuk initiatief, ben daar graag bij. Goed voor de sfeer![]()