[Ass.] Sunflower

Voor 9 euro per pakje vind ik ze nog best goed te doen hoor!
na het lezen van de reacties sloeg de kruitstress me even om het hart maar ga nu toch afgaande op de demo film 4 pakjes bestellen

Gisteren gezien bij Makkelie Vuurwerk en op 1 na vond ik ze prima hoor. Beoordelen vanaf 80m met vrij forse wind is toch anders dan in de straat. Goede indruk, lekker stoken.

Ziet er een stukje slechter uit dan de eerdere video's. Jammer jammer, of zouden ze niet goed droog kunnen zijn?

Ik bewaar wel wat pakken voor het betere droog werk en dan volgend jaar nog eens kijken of het wat is.

wellicht presteren ze wat minder dan op de eerdere beelden, maar dan nog, bedenk dat de decibull singles ook gewoon een tientje per vier kostten, en dan is deze prijs kwaliteitsverhouding alleraardigst.

De 3e was het inderdaad net niet. De rest was prima, zeker als je prijs kwaliteit bekijkt. En zoals Mike ook al zegt, we stonden op 80 meter dus denk dat ie beter over komt als je er dichterbij staat.

Mmm, ik kan nog niet zeggen dat ik het er heel slecht uit vind zien voor €9 per 4. Heb mijn pakjes voor de zekerheid wel naast de verwarming liggen. Mischien haalt het nog wat uit;)

Back
Bovenaan