[Ass.] Sunflower

Had deze ook besteld. Wilde ze net ophalen: uitverkocht, teveel van verkocht. Waardeloos! Iemand enig idee of deze nog ergens in de omgeving van Rotterdam te krijgen zijn?

De mine is top. Maar het boeket wat minder. Heb er een zootje van gekocht maar dit zijn wel de minste in de collectie. Beter op de laatste dag op zoek gaan naar die van funke of luypaers.
Beetje duurder maar je krijgt er kwaliteit voor terug.

Juist voor de mine wilde ik deze hebben.

Kan deze helaas nergens meer vinden.
Was sowieso ook van plan nog op zoek te gaan naar kometenbomben.

Edit: In Nieuw Vennep hadden ze nog 45 pakjes. Dus daar heen gereden en er nog 6 gekocht:handsup:

Laatst bewerkt:
Leuke mine, al had 1 keer dat de mine ging en de knal in de lucht niet.
10 seconden later ontplofte het op de grond.
Zal ze missen :p

Ik vond deze voor de afwisseling echt wel leuk. Mine is zo goed dat ie alleen daarom de 2 euro al waard is. Prima single shots.

Eerlijk is eerlijk na het zien van de eerdere filmpjes was ik niet heel erg enthousiast. Wat blijkt erg toffe dingen, dikke knal met mine en dan een prima boeket voor in de straat. Leuk stookvoer.

Als zijnde wat kleinere single shots (38mm) deze ook even getest. Prima burst en dito boeket. Mooie heldere kleuren en blinkers.

Ik had hier eerst een karton van gekocht maar later maar teruggebracht naar 5 pakjes. Heb ik nu spijt van... echt top spul!

Qua prijs kwaliteit mijn beste single shots. De mine was een goede aanvulling. Alleen de boeketten kunnen natuurlijk niet tippen aan de ball python bijvoorbeeld.

ik vond dat verrassend goed spul. Ik las hier al wat negatieve dingen maar die mensen snappen het niet helemaal dit is gewoon een top product. Als ik dat wist had ik er nog meer bij gehaald. maarja dat is altijd achteraf haha

Hele leuke single shots waren dit...., echt van genoten dit jaar!!
Inderdaad jammer dat het gelijk ook het laatste jaar was.
Mijn dochter heeft de meeste afgestoken daar door er nog meer van genoten!!

De enige grote singleshots die ik heb laten liggen bij het bestellen. Zien er prachtig uit zo met die mines! Dan mag het boeket wel iets minder zijn. Prijs is daar natuurlijk ook naar vergeleken met z'n duurdere broers. Ach, volgend jaar maar een pakje hal... laat ook maar...

Mooie singel shot hoor. Mine is ook erg goed en de kleuren van het boeket zijn mooi en helder.

Back
Bovenaan