[Ass.] Sunflower

Zo heel slecht vond ik ze niet hoor!
Op eentje na dan.
Maar er zit een behoorlijke mine onder en er stond veel wind.
De burst viel wel tegen, maar doordat de bombettes ook vrij laag blijven denk ik dat deze dingen in de straat toch leuk speelgoed zijn.
Voor 9 euro per 4 stuks wil ik er wel een paar hebben, ook al zijn ze natuurlijk niet de vergelijken met de 2 inch beukers.

De mines zijn wel leuk, maar alleen van eerste exemplaar is het boeket goed. Voor €15 mij het niet waard.

Wat een overdreven reacties weer... Als je het commentaar leest verwacht je prutdingen, maar ik zie op het filmpje mooie single shots met dikke mines. Jullie hadden serieus Eccentric Shots boeketten verwacht met extra mine erbij voor de helft van de prijs?

Ik vind ze er best prima uit zien. Eindelijk eens een aardig boeket met een goede tail of mine er in. Zo op film best tevreden dus

Wat een overdreven reacties weer... Als je het commentaar leest verwacht je prutdingen, maar ik zie op het filmpje mooie single shots met dikke mines. Jullie hadden serieus Eccentric Shots boeketten verwacht met extra mine erbij voor de helft van de prijs?
Deze zijn bij mij €2,50 duurder dan ik voor de Eccentric betaald heb

Bij jou waren ze 15e toch? Dat is idd een hele vreemde zaak. Bij intratuin zijn ze normaal gesproken 9 euro, waar je ook nog 20% gratis vuurwerk kan uitzoeken
Verschil voorverkoopprijs/adviesprijs en wat de winkelier graag wil vangen :(

Back
Bovenaan