Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan mij helpen, ik twijfel, ik wil vanavond een WTF box kopen, maar welke cake(s) zal ik er bij doen? :)
Mysterious of Record Breaker van Cafferata, of zal ik ze gewoon beide doen? :bonk:
Of heeft iemand voor 30-40 euro nog andere tips bij: https://www.vuurwerktoppers.nl/hmk/

Bedankt alvast! :D

Is die record breaker ineens niet meer 2 voor de prijs van 1?

Ik vind de f16 echt een fantastische waaier maar die is in die winkel wel weer veel te duur.

En heb je de crackling crystal fontein al? Ik zou die en de prisma sparklers fontein nemen.

Is die record breaker ineens niet meer 2 voor de prijs van 1?
Sinds Black Friday ineens niet meer, nee :bonk:
Maar vind het wel een hele gave waaier (op film in ieder geval). En voor 17 euro nog niet duur denk ik.

Ik vind de f16 echt een fantastische waaier maar die is in die winkel wel weer veel te duur.

En heb je de crackling crystal fontein al? Ik zou die en de prisma sparklers fontein nemen.

52 euro voor 1 cake word mij wat te gek inderdaad, haha :p

Die heb ik nog niet, maar vind 20 euro voor 1 fontein nog wel aardig prijzig :p

Het allerlaatste puzzelstukje: Stars over Vienna, Kylin of silver salute... (I know, het is subjectief, maar toch hecht ik waarde aan jullie meningen :p )

Het allerlaatste puzzelstukje: Stars over Vienna, Kylin of silver salute... (I know, het is subjectief, maar toch hecht ik waarde aan jullie meningen :p )

3 totaal verschillende, het is een beetje waar je zelf voorkeur aan geeft. Persoonlijk zou ik voor Kylin gaan. Gave spinnercake en grote effecten

Sinds Black Friday ineens niet meer, nee :bonk:
Maar vind het wel een hele gave waaier (op film in ieder geval). En voor 17 euro nog niet duur denk ik.

52 euro voor 1 cake word mij wat te gek inderdaad, haha :p

Die heb ik nog niet, maar vind 20 euro voor 1 fontein nog wel aardig prijzig :p

Wat the fuck heb je nu uiteindelijk gekozen?

Ik heb een beetje spijt van mijn keuze. Afgelopen jaren had ik altijd Cruel Traction als afsluiter. Omdat die vorig jaar nog al tegenviel heb ik dit jaar het Fairy Tail asortiment besteld. Alleen die schiet vrij langzaam waardoor je niet zo veel spektakel hebt. Ik heb nu geen budget meer om een spectakelbox uit te zoeken. Dus wie weet een goede cake van max 40 euro om het tocht nog spectaculair te laten eindigen? Ik heb ook nog een cruelty cake (2013) liggen, wellicht kan ik dat ergens mee combineren. Ben benieuwt naar jullie adviezen.

Ik heb een beetje spijt van mijn keuze. Afgelopen jaren had ik altijd Cruel Traction als afsluiter. Omdat die vorig jaar nog al tegenviel heb ik dit jaar het Fairy Tail asortiment besteld. Alleen die schiet vrij langzaam waardoor je niet zo veel spektakel hebt. Ik heb nu geen budget meer om een spectakelbox uit te zoeken. Dus wie weet een goede cake van max 40 euro om het tocht nog spectaculair te laten eindigen? Ik heb ook nog een cruelty cake (2013) liggen, wellicht kan ik dat ergens mee combineren. Ben benieuwt naar jullie adviezen.

Fairy tales gewoon 2x3 of 3x2 schieten een idee om wat een wat hoger ramniveau te bereiken? Of denk ik nu te simpel? Zo ja, dan zou ik gaan voor de Pyro's Delight en dan 2 stuks tegelijk. Past net binnen je budget.

Ik heb geen ruim budget, maar ik ben opzoek naar een mooie cakebox van tussen de 35-55 euro.
Bij haokan of steenbergen, er staan er diverse maar welke presteert nou het beste?

Ik heb geen ruim budget, maar ik ben opzoek naar een mooie cakebox van tussen de 35-55 euro.
Bij haokan of steenbergen, er staan er diverse maar welke presteert nou het beste?

Bij Steenbergen zou je de Final Colorz of de Noisekick van Vuurwerktotaal kunnen overwegen. Allebei dikke aanraders. Zeker voor de huidige prijs. Met die prijsklasse heb ik geen ervaring bij het assortiment van Haokan...

Ik ben op zoek naar een goed presterende pijlenpakket, de sky alert III is schaars en ik ben niet onder de indruk van de light year & turbo clash, kan iemand me wellicht op t juiste pad sturen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan