[ASS] Holy moly series

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 02963
Artikelnaam: Holy moly series
Bruto Gewicht: 5600 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 16
Effectomschrijving: Serie van 4x 16 schots cakes, allen met een eigen identiteit. Speciaal geselecteerd voor de New spirit.
Afmeting: 120 x 120 x 150 mm.
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: content list sec.
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 2 / 4
Adviesprijs: 79.95

Leuk vooravond boxje. Vooral voor de mensen met weinig budget. Filmpje staat pas sinds drie weken op het Lesli YouTube kanaal. Is dit een nieuw artikel? Sorry zie nu dat de eerste post uit 2017 is.

Dan zullen ze inmiddels wel lekker droog zijn, lijkt me. :)

Op de film ziet het er helemaal nog niet zo slecht uit, overigens.
En per 4 maar liefst 864 gram kruit.
Voor de rekenaars onder ons betekent dat 13,5 gram per schot.
Dat kan veel slechter!

Hier staat ie er ook op voor 25 euro. Volgens mij komen er gaandeweg het seizoen nog wel een paar van dit soort deals online, met outletproducten voor scherpe prijzen.

2 maal dit setje besteld.
Mooi vermaak voor de vooravond of om een goedkoop boxje mee te maken.
En voor de 6,25 per cake lijkt me dit een prima deal.

Prima burst, en prima boeket. Echt balen dat ik deze niet op film heb. Bij ons was het tempo iets hoger dan op de Lesli film. Ik zou hem zo weer halen in ieder geval!

Heb er ook al 2 besteld. in principe 1730 gram 128 shots voor €50 en dat zou 2 jaar geleden al een goede deal zijn dus nu helemaal

Doet mij een beetje terugdenken aan die 16 schots cake pakketjes van Wolff, de Heavy Three (en Four, en zelfs ook Five, meen ik). Wat hebben we daar een mooie projectjes mee gebouwd!
Dat kan met deze ook!
Drie van deze setjes in W-shape, of twee in een V, met een leuke afsluiter er achteraan.
Zo kun je ook in de huidige barre tijden voor 100 euro een 3 kilo-box ontwerpen!

Je mag in Nederland natuurlijk niet doorlonten, maar met een beetje geluk komen ze net als vroeger precies in de juiste volgorde per ongeluk in de knoop te zitten?

Dit soort pakketjes doet bij mij het oude Oudejaarsgevoel eindelijk weer een beetje terugkeren.
Wat heb ik dat gemist!

Leuk setje hoor. Ik heb ze helaas niet gefilmt. Had ze doorgelont, en was een prima boxje!

Klopt de diameter van 25mm per tube wel? Meestal is het 20mm bij 16sh cakes en voor dat geld zat ik daar ook aan te denken ( ook al is de normale verkoop prijs rond de €80 , of is dat de zogenaamde verkooprijs? ).

Klopt de diameter van 25mm per tube wel? Meestal is het 20mm bij 16sh cakes en voor dat geld zat ik daar ook aan te denken ( ook al is de normale verkoop prijs rond de €80 , of is dat de zogenaamde verkooprijs? ).

Moet wel, de cakes zijn 12cm breed en diep. Daarnaast is 20mm vaak max 10 gram per schot omdat het anders niet past :)

Filmpje lijkt ook gewoon op 25mm, anders zou ik de fabrieks medewerkers een prijs geven voor zoveel kruit in een 20mm buis te proppen. daarnaast staat het ook gewoon op de doos

Back
Bovenaan