[ASS] Holy moly series

Klopt, kruidinhoud enzo horen ook duidelijk bij 25mm maar het leek me erg sterk. Dat wordt dus zeker een setje ( of 2 ) in slaan :D Ik had eerlijk gezegd zonder kooi verwacht maar door Janniek z'n review pakt het alleen maar gunstiger uit.

Voor 25eu is dit een mooi setje cakes. Leuk spul om tussendoor te stoken. Heb ook maar een setje besteld.

Laatst bewerkt:
die final cut series zag ik vorig jaar voor €30 in de korting staan dus wel bijzonder dat het goedkoper is geworden

Straatfilmpje 2x Tony Montana, of demo? Zie wel skyline en hoor fluitend ander spul op de achtergrond
Ziet er prima uit, verleidelijk :D

Ahh dit soort aanbiedingen blijven leuk, ook 2 keer gekocht. Alleen de voorpret al van zoiets maakt me al blij. En zorgt voor teveel bestellingen aan het einde van het jaar haha.

Ik kreeg een berichtje van mijn dealer dat ze de producten die ik had besteld niet kunnen leveren. Ging alleen om Holy Moly en de Orc.

Geen idee waarom!

Volgens mij (pure gok dus) is het voorraad systeem van vuurwerkplanet niet zo geweldig dus kan zijn dat deze winkel orders moeten cancelen

25 euro en je kan er best wel lang van genieten. De effecten zijn helemaal niet verkeerd, dus wel een leuke assortiment voor in de vooravond. Heb deze ook in de actie gekocht, zal er met plezier om 18 uur mee beginnen. :)

Blijkbaar een omlabeling van een Sensation set met de naam The Final Cut series dat in 2017 een adviespijs had van 80 euro. Iedereen die deze nu heeft besteld voor 25 euro is spekkoper, including me. :)

Ook ik heb zojuist een bericht gehad van Vuurwerkplanet dat door mijn vroegtijdige bestelling en een storing in het voorraad systeem mijn 2 x Holy Moly niet uitgeleverd kunnen worden.. ik baal er wel van, dit was een erg mooie deal geweest in deze dure tijden. Gelukkig krijg ik nog een bon van €10 voor de teleurstelling, dat is nog wel sympathiek van ze haha.

Maar ik ben benieuwd wie nog meer dit bericht gaan krijgen.

Laatst bewerkt:
Ik bestelde best vroeg dus ik hoop niet dat ze bij willekeur bestellingen gaan annuleren totdat het weer past en eerder de meest recente bestellingen annuleren

Ik bestelde best vroeg dus ik hoop niet dat ze bij willekeur bestellingen gaan annuleren totdat het weer past en eerder de meest recente bestellingen annuleren

Geen idee, ik had ze ook direct besteld die dag dat de actie er was. Zal dan wil willekeur zijn.

Back
Bovenaan