[ASS] Holy moly series

De annuleringen zijn volgens mij voor de gene die de orc er bij hebben besteld. Deze stond toen fout op de site (4 pakjes voor 3 euro).

Hehe, naar flink wat rond vragen is het mij toch gelukt!:D Heb er nog 1 weten te bemachtigen in Zuid-Holland. Zag ze nu trouwens ook nog zelfs op een andere site staan in dezelfde omgeving. Dus er is toch nog wel aan te komen!

Helaas is deze niet geleverd bij mijn verkooppunt. In plaats dat ik iets uit mocht kiezen voor de winkelwaarde, mocht ik iets uitkiezen voor de actieprijs. Toch een beetje jammer.

Net bij Vathorst geweest. Had twee setjes besteld maar helaas hadden ze ze niet door lever problemen. Ook zena knetterton XL was niet leverbaar. Ik mocht wat uitzoeken voor het bedrag, maar gezien de winkelprijzen hoger liggen dan de actieprijzen destijds, mijn geld teruggevraagd. Dat kreeg ik ook netjes terug.

Wel balen, had me flink verheugd hierop. Het leek me mooi vooravond spul.

In Middenmeer de 2 bestelde setjes netjes geleverd gekregen gelukkig. Groter en zwaarder dan verwacht, ben heel benieuwd.

Goeie burst! Spreiding daardoor ook prima, niet giga, en wat mager gevuld maar voor dat geld erg fijn avondstookvoer

Leuke set cakes! Deze deden het erg goed. Mooie effecten en goeie burst. Vooral voor het geld waar je deze set voor haalde dit jaar is dit een topper. De volle mep zou ik er nooit voor betalen.

Had 2 sets waarvan ik eentje gebruikte voor 4 tegelijk. Was echt bruut en volgens mij had mijn zus die gefilmd dus er komt later een filmpje

Ik vond ze prima voor het geld maar voor de hoeveelheid aan kruit matig. Ik had ook die Bunga cake's van Rubro met veel minder kruit en 20mm die net zo goed presteerden

Dit was een best prima setje voor een 16 shots. Ik vond ze eerlijk gezegd prima mee kunnen met de funke 16 shots die ik daarvoor schoot. Ja er zat wat verschil in, maar dat zit er qua prijs ook. Voor de aanbiedingsprijs een prima deal geweest!

Back
Bovenaan