[Ass.] Defqon.1 Pyrobox

Wat Q Dance in mijn ogen sterk maakt is de hele bezoekersbeleving, het vuurwerk, de locaties, de stages etc. Het idee om je eigen Eindshow te organiseren met een exclusieve miniset van de bekendere Hardstyle/Hardcore DJ's en wat eigen merchandise vind ik dan ook echt een geniaal idee dat past bij de creativiteit en cultuur van deze feestfabriek. Kan dit als liefhebber van zowel deze muziek als vuurwerk alleen maar toejuichen.

Het is veel geld misschien voor slechts 8 500 grammers, maar je krijgt dan ook wel een unieke beleving voor terug. Ook in vuurwerkland is dit iets wat ik nog niet ben tegengekomen. Of ik het zal kopen? Wellicht wel, als de effecten goed genoeg zijn en ik nog wat geld over heb, zeker. Het typische Q dance prijskaartje heeft me ook nooit tegengehouden om niet naar deze feesten te gaan.

De PR zal ook wel creatief sterk genoeg zijn om voldoende kopers te trekken. Een leuke deel en winactie eraan plakken zodat straks de hele wereld kan nagenieten van talloze Eindshows. DJ's die dit setje vast wel gratis gesponsord krijgen en dit zullen delen.

Zoals hierboven ook gezegd is, die 350 euro is met een vriendengroep makkelijk neer te leggen. Zeker als je bedenkt dat een kaartje al gauw 80 euro kost en je gemiddeld 100 euro per dag kwijt bent. Het is begrijpelijk dat men denkt van Goh wat moet je met die vlag of met dat petje ofzo, maar toch zijn dit de extra's die voor vele een collector item zijn als je bedenkt dat er mensen zijn die waaiers, muntjes, krantjes, shirtjes etc. verzamelen. Zal me ook niks verbazen als er liefhebbers uit België en Duitsland naar Nederland willen reizen voor deze set.

Je steunt hier idd meerdere bedrijven mee in de evenementen sector.

mvg
Marchel

Q dance enzo krijgen dikke vergoedingen hoor
en die prijzen , zijn veel te hoog , voor doorsnee consument, en wat ze voor over hebben, maar is wel mooi item q dance vuurwerk natuurlijk, had het gewoon leuk gehouden met max beter tussen 100-175 , voor meer fans beter betaalbaarder is

Als echte fan zou ik hem bewaren onafgestoken. Als je ziet wat de thunderdome merchandise tegenwoordig op marktplaats doet :bonk:

Maar ik ben geen echte fan en dan zeg ik nope. 349. Not gonna happen :no:

Vooropgesteld dat jouw verhaal waterdicht is en perfect onderbouwd. Feitelijk maak je niet meer of minder dan een samenvatting van punten welke in een eerder stadium de revue al zijn gepasseerd.

Wat Q Dance in mijn ogen sterk maakt is de hele bezoekersbeleving, het vuurwerk, de locaties, de stages etc. Het idee om je eigen Eindshow te organiseren met een exclusieve miniset van de bekendere Hardstyle/Hardcore DJ's en wat eigen merchandise vind ik dan ook echt een geniaal idee dat past bij de creativiteit en cultuur van deze feestfabriek. Kan dit als liefhebber van zowel deze muziek als vuurwerk alleen maar toejuichen.

Het is veel geld misschien voor slechts 8 500 grammers, maar je krijgt dan ook wel een unieke beleving voor terug. Ook in vuurwerkland is dit iets wat ik nog niet ben tegengekomen. Of ik het zal kopen? Wellicht wel, als de effecten goed genoeg zijn en ik nog wat geld over heb, zeker. Het typische Q dance prijskaartje heeft me ook nooit tegengehouden om niet naar deze feesten te gaan.

De PR zal ook wel creatief sterk genoeg zijn om voldoende kopers te trekken. Een leuke deel en winactie eraan plakken zodat straks de hele wereld kan nagenieten van talloze Eindshows. DJ's die dit setje vast wel gratis gesponsord krijgen en dit zullen delen.

Zoals hierboven ook gezegd is, die 350 euro is met een vriendengroep makkelijk neer te leggen. Zeker als je bedenkt dat een kaartje al gauw 80 euro kost en je gemiddeld 100 euro per dag kwijt bent. Het is begrijpelijk dat men denkt van Goh wat moet je met die vlag of met dat petje ofzo, maar toch zijn dit de extra's die voor vele een collector item zijn als je bedenkt dat er mensen zijn die waaiers, muntjes, krantjes, shirtjes etc. verzamelen. Zal me ook niks verbazen als er liefhebbers uit België en Duitsland naar Nederland willen reizen voor deze set.

Defqon.1 pyrobox

Defqon.1 pyrobox

Artikelnaam: Defqon.1 Pyrobox
Artikelnummer: 2100
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: Exclusief verkrijgbaar, de allereerste Defqon.1 Pyrobox! Al sinds 2003 staat Defqon.1 bekend om zijn baanbrekende vuurwerkshows, en nu kan jij deze ook thuis ervaren.

Met de Defqon.1 Pyrobox haal je niet alleen een unieke set in huis, maar steun je ook direct Defqon.1 Weekend Festival in deze zware tijden.

De Defqon.1 Pyrobox is samengesteld in samenwerking met Defqon.1 showcreactieteam met als doel om een authentieke Defqon.1 Endshow ervaring te creeren.

Deze set bestaat uit 8 unieke cakes, geinspireerd door legendarische Defqon.1 Endshow momenten. Om het Endshow gevoel compleet te maken, bevat elke cake een eigen track die meegeleverd wordt via een custom Defqon.1 USB.

Daarnaast ontvang je bij de Pyrobox een Limited Defqon.1 Pyro merchandise pakket, bestaande uit een Pyro Showcase Book, Defqon.1 Safety Pack, Defqon.1 Endshow Flag & Special Pyro Warrior Cap.

Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Bekijk bijlage 55913
De prijs van

Laatst bewerkt door een moderator:
15 oktober zou hierover het een en ander worden opgestart. Nu hebben we al plaatjes en tekst over de box en merchandise, maar dat zegt niks over het vuurwerk zelf. Wanneer komt daar meer info over?

Leuk concept en mooie labels. Voor de Qdance liefhebber is dit natuurlijk een musthave ook al is het redelijk aan de prijzige kant.
Ben benieuwd wat voor spektakel uit deze cakes gaat komen, aangezien er geen GBV vuurwerk wordt gebruikt op dit festival, hooguit iets van Evolution ;)

Weet iemand wanneer hier beelden van kunnen zien ben toch wel heel erg benieuwd naar deze defqon box

Laatst bewerkt door een moderator:
Die waaiers prachtig!
De Hellfire Thunder ook prachtig!
Double Gold denk ik ook te herkennen?

Mooi pakketje dus, voor de liefhebber van Defqon en vuurwerk.

Dit is goddelijk mooi!! GBV zet hier even een professioneel pakket neer! Geweldig!
Ik vind die rode snowstorm op het begin, en de rainbow cake, het waard om los op de markt te brengen / tot compound te verwerken! GBV, al plannen voor volgend jaar?

Vind de adviesprijs vna 350 voor de set nu te veel geld, maar wat een geweldige set is het.

Schitterende box!! Ik hoop dat Evo het karkas gebruikt voor eenzelfde soort box, maar dan zonder de merchandise!

Wat een ziek dikke box is dit zeg. Had hem vanwege de prijs al van de lijst geschrapt. Maar als verbod niet doorgaat komt deze sowieso in de straat dit jaar

Ondanks mijn eerder geuite kritiek is het een zeer mooie box. Hier krijg ik dus ook weer een beetje het EVO gevoel bij! Vooral bij de rainbow en de laatste cake in X-shape? Geweldig! Nu snel los uitbrengen, EVO!

Edit: Het dikke/robuuste en stroperige goud in de Ricasa cake is ook om je vingers bij af te likken. :)

Defcon scheelt me niet zoveel eigenlijk, maar die cakes zie er gelikt uit hoor! Vooral die multicolour cake is schitterend:yes:

Back
Bovenaan