Asian Thunders

Gewoon hetzelfde hoor.:wink: Er is niks nieuws of ouds aan; er zijn er gewoon wat van dezelfden toegevoegd.

Oke erg mooi kan de pakjes van 6 aankomen voor 2 euro per stuk (pakje) dus dan word inslaan dan normaal 0,60 euro per stuk nu 0,33 cent per stuk kan ik er dubbel zoveel kopen. Ook bij iemand bekent per hoeveel de pakjes van 6 in een karton gaan?

Alvast bedankt! :D

Toppertjes voor die prijs ik vond ze vorig jaar die 20 euro wel waard had 4 pakjes :D dit jaar wordt dat iets minder ik denk 12 euro omdat ze 6 euro kosten en ik nog wat ander grut wil kopen :D

De beste kleine mortiertjes die er zijn goede knal en een mooi boeket vind hem beter dan de thunderking de knal vind ik bij deze even hard al zal je dat niet verwachten omdat er nog een boeket bij zet

Heeft iemand deze en de aftershocks van hardix misschien vergeleken? Ben wel benieuwd of er nog een beetje verschil inzit.

Hadden voor de zekerheid 2 verschillende merken gehaald...
6 x asian thunder en 40 x shocks voor een doorverbind project.
Naar los af te hebben geschoten ging de asian thunder king een keer zo hard en had een boeketje. De shock was daar tegen veel goedkoper en ging minder hard en geen/amper een boeket. Thunder King kost 6 eu voor 10 stuks, shocks 2.95 per 6 ... dus prijs kwaliteit verhouding is aan je zelf...Allebei komen ze terug in bestand...

Laatst bewerkt:
heb verschillende gehad, maar deze asian thunder was zeker de hardste. Heb helaas geen mogelijkheid gehad om de binkie te testen want daar ben ik ook zeker benieuwd naar. Maar deze asian thunders zijn echt heel goed.

Ik heb ze vorig jaar voor het eerst gehad (Deze oud en nieuw dus). Ik ben er zeer over te spreken!
Geweldige knal en een erg groot boeket voor een single shot! Zes euro meer dan waard! :D

damn dit jaar gingen ze zo lekker niet normaal.. sommige waren gewoon gelijk aan zwarte doos nitraten.. volgend jaar 1 of 2 karton nemen ipv. nitraten en rotjes :)

weet iemand trouwens hoeveel er in een karton zitten ?

bij GBV zitten in 1 doos 30 pakjes van 6 als ik het goed heb.
In 2009 zeker weer bij een proline dealer kopen, dan komt er als het goed is een bulk verpakking te koop.

Dan kun je gewoon in 1x 50 pakjes kopen. en dan heb je voordeel. ben benieuwt!

asian thunders

asian thunders

bij GBV zitten in 1 doos 30 pakjes van 6 als ik het goed heb.
In 2009 zeker weer bij een proline dealer kopen, dan komt er als het goed is een bulk verpakking te koop.

Dan kun je gewoon in 1x 50 pakjes kopen. en dan heb je voordeel. ben benieuwt!

In een doos zitten 30 pakjes.

en we hebben er ongelofelijk veel van verkocht.

Super hard en mooie boeketten.

2 e dag waren ze al uitverkocht.

Aankomend jaar zullen we ze echt van te voren reserveren, zodat we ze alle 3 de dagen van het begin tot het eind kunnen leveren.

net een multi colour rocket en 8 asian thunders afgestoken !! wat een geweld als je er 8 tegelijk doet. jammer genoeg heb ik door vergeten de asain thunder te filmen maar fotos heb ik wel gemaakt :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens niet over de binkies gaan beginnen, die discussie hebben wel algehad:p

Ik kocht tot voorheen altijd de Shocks van Wolff, maar vorig jaar waren ze niet echt goed..

Ik zit al een paar jaar met het idee om toch maar eens de AT's te gaan kopen..

Na het bekijken van een aantal filmpjes ben ik eruit.. Knal is prima, harder als shock..

En het siereffect doet het 'm toch hoor:D

ik neem mijn mening terug over dat de thunderkings de hardste single shot zou zijn! deze is echt geweldig goed dit jaar. had vorig jaar 1 pak en dit jaar maar 12 van genomen. nu heb ik er nog maar 11 omdat ik er ze net in een rekje heb afgeschoten achter elkaar maar deze hebben van alle single shot mortieren de hardste knal en het mooiste boeket oftewel een superrrrrr aanrader!

Heb deze Asian Thunders vanochtend even uitgeprobeerd en die van dit jaar zijn gewoon weer super! Voor zowel knal als sier 10/10 en dus goed genietbaar. Thunder King is voor mij toch wat meer knal en minder sier effect. Overdag gebruik ik Asian Thunders meestal als knalvuurwerk omdat je die sier effecten dan toch niet ziet. Als het donker wordt draai ik ze om en wordt het siervuurwerk.

billyboem maak je niet een type fout want als je asian thunder meer sier vind hoezo doe je die dan overdag en de thunder king s'avonds?
heb ze vandaag ook weer uitgeprobeerd ze doen het toch effe goed zeker in een put!

Back
Bovenaan