Asian Thunders

leuk dat er dus mensen zijn op dit forum die van tevoren al dingen lopen te roepen die niet op waarheden berust zijn..
Sorry f......3 .
ben blij dat dit product niet stijgt in prijs.. altijd wel een paar pakkies van..

Waarom zijn deze mortiertjes zo verschrikkelijk duur? De Thunderking van Katan bijvoorbeeld heeft een minstens even harde knal met een mooi Ti-boeketje.
Ik vraag het me echt af!

~Leendert97

Waarom zijn deze mortiertjes zo verschrikkelijk duur? De Thunderking van Katan bijvoorbeeld heeft een minstens even harde knal met een mooi Ti-boeketje.
Ik vraag het me echt af!

~Leendert97

Dit komt omdat er meerdere efecten in een pakje zitten dit is duurder om te produceren dan 1 enkel effect.
vind ze trouwens wel een stuk minder geworden dan voor gaande jaren boeket is stuk kleiner!
heb bijna nog een heel bulkpack van vorig jaar zou ze niet snel meer kopen ik ga liiever voor de goedkopere versie van rubro ook klein effect maar wel stuk hardere knal.

Dat dacht ik inderdaad ook al, maar de kosten zijn toch niet 2x zo hoog voor verschillende effecten?

En is de Asian Thunder nou het geld waard? Ik koop ze in ieder geval niet..

~Leendert97

In dat geval, als je zegt dat er 6 in een pakje zitten, zijn ze nog steeds enorm duur..

Thunderking Katan: 0.25 per stuk
Asian Thunder GBV: 0.55 per stuk.

Prijzen zijn van een bulkpack van respectievelijk 40 en 50 stuks.

~Leendert97

ZIjn zeker duur maar dat heb ik een paar posts terug al uigelegd toch.
ALs ik jou was zou ik voor de binkie als je die kan krijgen gaan of de thunderking van rubro.

Ik ga voor de Thunderking van Katan, mooie dreun met een leuk Ti-boeketje.
Dank voor je toevoeging over de verpakkingseenheid + meerdere effecten.
~Leendert97

Wij hadden dit jaar Asian thunders en dan Valk editie. Voor onze winkel Valk-vuurwerk waar ik het altijd bestel. Die bestonden 80 jaar en hadden ze deze Thunders laten produceren (Limited Edition) ze waren ook op bij de losse verkoop want alles ging mee met het voorverkoop :P

Vond deze aan de hand van de prijs gezien zeer tegen vallen. Knallen zijn matig, effect is ook niet veel. Voor de prijs van 6 euro per komen ze er niet meer in. Wel zeer net afgewerkt.

20141229_134515.jpg

20141229_134554.jpg

Misschien wel duur maar blijven toch altijd wel de single shots. Ik had afgelopen jaar 2bulkpacks en bevalt me nog altijd prima

Iemand die het verschil weet tussen deze en de Asian Thunder Silver & Red. Bij bestelvuurwerk.nl zijn deze per 50 stuks te koop voor 14,99 en de silver & red voor 48 stuks 13,99. Wat is hier het verschil tussen en zijn deze de moeite waard. Of kan ik beter bijv red basterd kopen voor 9,99

Iemand die het verschil weet tussen deze en de Asian Thunder Silver & Red. Bij bestelvuurwerk.nl zijn deze per 50 stuks te koop voor 14,99 en de silver & red voor 48 stuks 13,99. Wat is hier het verschil tussen en zijn deze de moeite waard. Of kan ik beter bijv red basterd kopen voor 9,99

Deze hebben een klein boeketje dacht ik. De red&silver hebben dat niet, tenminste dat was vorig jaar toen ik ze had. Ik vind deze asian thunders wel aanraders.

Deze hebben een klein boeketje dacht ik. De red&silver hebben dat niet, tenminste dat was vorig jaar toen ik ze had. Ik vind deze asian thunders wel aanraders.

De Asian Thunders van 48 stuks voor een bulkpack hebben twee uitwerkingen. Een kleine en een grote versie. De kleine heeft een mooi boeket van alleen maar rode peony en de grote komt wat hoger met enkele sterren als effect. Knallen zijn hetzelfde. Dus er zit een kleine beetje verschil in althans dat heb ik zelf gemerkt.

Back
Bovenaan