Asian Thunders

Ophouden met die discussie betreffende binkie/ ass thunder inderdaad zoals ik al eerder heb aangegeven is de binkie gewoon een single shot met de hardste knal van NL en geweldig voor overdag. Ik heb de echte colour salutes van brothers en die knallen goed. Nu ik wat binkies over de grond afstak ( ja natuurlijk niet de goede manier ) had ik zoiets van nou zo'n binkie doet niet veel onder als je het vergelijkt met een colour salute!
De assian thunder daarvan heb ik een bulk staan en dat is prachtig voor in de avond! Ook een vrij goede knal ( wel stukje minder dan binkie ) maar wel een mooi sier effect.

Ik heb 10 binkies naast 10 asian thunderking geschoten, binkies gingen veel minder hoog, en hadden een fellere knal. de asian thunderking gaat veel hoger maar de knal is minder constant er waren er bij die duidelijk harder ( doffer/zwaarder) gingen dan een binkie maar ook die veel minder hard gingen. Ik koop ze beide!

dit zijn echt goede single shots.
deze gingen het hardste van alle single shots die ik had ik had 6verschillende soorten en deze gingen het hardste en ook het mooiste boeket kwam hier uit.

maar zoals al eerder in dit topic gezegd is dat er bij mij op de asian thunders waar op stond dat ze in 2009 waren geproduceerd. stond er bij de goude up bursting to GLOD peony. wat ik wel een leuk detail vond:)

prachtige dingen. koop seker weten een bullpack maar weet iemaned precies hoe hoog de lontjes zitten inverband met een doorlondproject.

de lontjes gaan op ongeveer 3cm hoogte de buis in vanaf de onderkant van het voetje gemeten. maar het verschilt afentoe ene keer iets hoger en de andere keer iets lager.

ik had een 2 jaar geleden een karton van deze jongens gekocht 30 pakjes van 10 stuks bij wagenvoort voor een 135 euro dacht ik.
deze heb ik allemaal door gelont met rood wasaq lont kort maar krachtig echt wat mooi.

Dit was het laatse jaar dat ik ze had, meestal zet ik ze op zun kop, en dan ging 1/3 een flop.. dus per 10 stuks 3 neit afgegaan en had de binkie;s en die gingen allemaal dus ik neem volgend jaar gewoon de binkies.

Bij mij deden ze t allemaal dit jaar. Ze knalden weer goed, vond ze niet veel onder doen voor de Binkies alleen gaan die wel een stuk hoger.
Volgens mij hebben ze wel een beetje bezuinigd op de boeketten want die waren dit jaar een beetje matig vergeleken met voorgaande jaren. Ik herinner me dat ze vroeger mooiere 'boeketten' hadden maar dat kan ook aan mij liggen:p

Hmm, dit jaar 3 pakjes meegepikt.
Leuke knallers om rond 10 uur in een project te doen denk ik!
Boeketten zijn minder dan ik verwacht had, maar ik lees hier ook dat die elk jaar achteruit gaan. Evengoed nog een dikke aanrader.

Dit jaar ga ik toch weer vooral binkies halen!

Echt top single shots, helaas kwam ik er pas later achter dat ze eigenlijk mooier zijn in het donker. Maar goed, heel veel plezier gehad van deze dingen. Dit jaar zeker weer :D

hieronder een filmpje van mijn asian thunder project ;)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nog een top filmpje en een foto van 2 jaar geleden, blijven toch echt must haves voor mij:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fotos-0368.jpg

Ik weet niet waar mensen het over hebben als ze zeggen dat Asian Thunders maar 3 sterren ofzo hebben, want ik vind ze gewoon nog altijd mooie boeketjes hebben.
Vooral de Red, Green en Silver Peony.
De knal is ook uitstekend, toch wel een stukje harder dan Thunder Kings.
Dit jaar een Bulkpack voor mij!
~Flipperkip

Ik weet niet waar mensen het over hebben als ze zeggen dat Asian Thunders maar 3 sterren ofzo hebben, want ik vind ze gewoon nog altijd mooie boeketjes hebben.
Vooral de Red, Green en Silver Peony.
De knal is ook uitstekend, toch wel een stukje harder dan Thunder Kings.
Dit jaar een Bulkpack voor mij!
~Flipperkip

Dat is inderdaad zo, het zijn zeker geen 3 stars.
Een klein mager boeketje, de knallen zijn daarintegen wel heel goed! Zeker 1 van de hardste nu de Binkie er niet meer is.

Maar 3 jaar terug waren de Asian Thunders vele malen beter!

Dit jaar toch weer een Bullpack voor mij!

Dat zijn niet de asian thunders van gbv dus niet de echte en de afbeelding diebze laten zien is een karton maxi colours wat een uitverkoop partij betreft. Om maar niet te spreken over de manier van opslag.

Geen idee maar gezien een prijs verlaging van de Asian Thunder Pijlen. ( Zover ik weet :) Neem ik aan dat dez gewoon gelijk blijven :)

De prijsverlagingen/-verhogingen zijn nog niet (officieel)bekend. Dus vraag me af waar je de bron vandaan heb, gezien je berichten in andere topics van dit forum.

Back
Bovenaan