Asian Thunder Cake 100 shots

Wat een heerlijk bak is dit he, wij hadden dit jaar met z'n allen ingelegd om er overdag maar direct 8 tegelijk te schieten. Wat een geniaal project, echt een muur van gekleurde tails, fluiters en daarboven beste bursts met wat boeketten. Zwaar genieten dit, ging echt compleet los, een absolute topcake! :D

Er zitten er trouwens 4 in een karton. :wink:

filmpje van gemaakt mike?

Wat een heerlijk bak is dit he, wij hadden dit jaar met z'n allen ingelegd om er overdag maar direct 8 tegelijk te schieten. Wat een geniaal project, echt een muur van gekleurde tails, fluiters en daarboven beste bursts met wat boeketten. Zwaar genieten dit, ging echt compleet los, een absolute topcake! :D

Misschien moet ik overwegen naar Hilversum te verhuizen! :D

Deze cake heeft mij zeer aangenaam verrast.
Ongelijflijk wat een harde klappen van deze cake afkomen. Hij schiet in een heerlijk tempo zijn boeketten onder een bijzonder harde burst weg.
Een van de absolute toppers van mijn O&N
Volgend jaar zeker weer.

Dit is inderdaad een topper van een cake.
Puur geweld, wat een klappen komen hier vanaf.
Zoals gezegd hebben wij ze per 8 geschoten, dat ging goed los.
Filmpje komt vanzelf:wink:

wat vond ik dit een lekkere cake!
per 2 overdag is geniaal!
de mensen die boodschappen deden bij de lokale suppermarkt vonden dat ook:P
voor je het wist stonden er meer dan 10 man te kijken na het geweld!
toppertje in mijn ogen!

wat vond ik dit een lekkere cake!
per 2 overdag is geniaal!
de mensen die boodschappen deden bij de lokale suppermarkt vonden dat ook:P
voor je het wist stonden er meer dan 10 man te kijken na het geweld!
toppertje in mijn ogen!

daar doe je het voor jongen :D

Heb deze ook besteld na het zien van de filmpjes en de meningen van iedereen hier. Ben benieuwd, nog geen ervaring met de Asian Budget Line.

Hier is mijn straatfilmpje van deze cake (oud en nieuw 2009-2010:rolleyes:)

echt een heerlijke cake!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(sorry voor het kleine beeld ,de instellingen van me bewerkprogramma stond verkeerd :bonk:)

(Kijk op 1080p HD!)

---pyro99:bye:

Het filmpje staat inmiddels al online. :thumbup:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Waar twijfel je aan en waarom?
Mischien dat wij je kunnen helpen.

Ik weet dat het bij deze cake voornamelijk om de knal gaat, maar hij is wel snel afgelopen. Stellen de effecten nog iets voor? Het is natuurlijk wel heftig maar 50 euro voor alleen knal..

Ik weet dat het bij deze cake voornamelijk om de knal gaat, maar hij is wel snel afgelopen. Stellen de effecten nog iets voor? Het is natuurlijk wel heftig maar 50 euro voor alleen knal..

Je ziet een per salvo wel wat sterren maar het gaat toch vooral om de knal, de sterren (peony) zijn/is klein en erg snel weg. Ook zit er per salvo een fluiter bij. Dat maakt m wel weer net anders dan andere.

Vind het inderdaad een erg mooie cake. heerlijke grote salvo's waardoor de cake wel snel voorbij is maar wel een meerwaarde krijgt. en die fluit er tussen door zie je ook niet vaak waardoor ik dit ook wel mooi vind in deze cake. en als je de prijs van €45 vergelijkt van een 100schots knalcake is dit erg goedkoop in mijn ogen meestal lopen de prijzen dan al tegen de €55-€60 aan. Dus zeker een aanrader

Back
Bovenaan